خانهاخبار
وجود دوربین چهارگانه در پوستر جدید مدل 5G ردمی K30

وجود دوربین چهارگانه در پوستر جدید مدل 5G ردمی K30

پوستر تبلیغاتی جدیدی که از ردمی K30 منتشر شده بالاخره طراحی قاب پشتی دستگاه را با کیفیتی مناسب نشان می‌دهد و در آن می‌توانیم دوربینی چهارگانه را مشاهده کنیم.
۱۳۹۸/۹/۱۳

به‌تازگی چند پوستر رسمی از سری ردمی K30 منتشر شده که در آن بازیگر محبوب چینی، وانگ ییبو، این گوشی هوشمند را در دست گرفته است. ما قبلا در رندرهای افشایی از ردمی K30 طراحی بخش جلویی دستگاه و تصویری بی‌کیفیت از قاب پشتی آن را دیده بودیم. اما حالا نوبت تمرکز روی طراحی پشتی این تلفن هوشمند است.

image

همان طور که می‌بینید، در ردمی K30 دوربینی چهارگانه با چینش عمودی در قاب پشتی دستگاه تعبیه شده است. طبق شایعات، در این دوربین یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق قرار گرفته است. کادر دایره‌ای دور این دوربین تزئینی است و به نظر نمی‌رسد که برجستگی خاصی نسبت به بدنه دستگاه داشته باشد.

برچسب 5G در زیر ماژول دوربین نشان می‌دهد که ردمی K30 قادر به اتصال به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی است. البته انتظار داریم که نسخه 4G این مدل هم در دسترس برخی کشورها قرار بگیرد.

image

افزون بر این پوستر رسمی، یک عکس غیررسمی هم در فضای وب منتشر شده که در آن‌ دوربین سه‌گانه وجود دارد. اگر این تصویر واقعی باشد، احتمالا مربوط به نسخه 4G ردمی K30 بوده و دوربین چهارگانه صرفا در نسخه 5G قرار گرفته است.

ردمی K30 حدود یک هفته دیگر در تاریخ ۱۹ آذر معرفی می‌شود. انتظار داریم که در این فاصله اطلاعات بیشتری درباره گوشی هوشمند بعدی ردمی منتشر شود، پس با ما همراه بمانید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۳۹۸/۹/۱۳
شخصا دوست داشتم سری k با همون دوربین پاپ اپ ادامه پیدا کنه ولی با سرعت بیشتری بیرون بیاد یا یه ترند دیگه که صفحه نمایش تمام صفحه بمونه
تازه داشت از حاشیه های کم و بدون ناچ این صفحه نمایش k20 خوشم میومدا
کلا علاقه ای به ناچ ندارم چیه اخه انگار پیکسل سوختگیه