خانهاخبار
شیائومی دستخوش تغییرات بزرگ سازمانی و جابجایی مدیران خود شد

شیائومی دستخوش تغییرات بزرگ سازمانی و جابجایی مدیران خود شد

شیائومی به دنبال هدف سال آتی خود برای فعالیت گسترده‌تر در بازار هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و 5G دست به تغییرات سازمانی بزرگ زده و مدیران بسیاری را عوض کرده است.
۱۳۹۸/۹/۱۲

شیائومی یکی از برجسته‌ترین برندهای تولیدکننده موبایل چینی است. این شرکت اخیرا با هدف توسعه فعالیت‌های خود تغییراتی اساسی و بزرگ را در ساختار سازمانی‌اش ایجاد کرده و به طور ویژه مدیران اجرایی جدیدی را به کار گرفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

یکی از موسسان و معاونان ارشد شیائومی به نام لی وانکیانگ، تایید کرده که در حال ترک این شرکت است. سه مدیر اجرایی به نام‌های لین بین، وانگ شیانگ و هه یونگ ترفیع گرفته‌اند و دو مدیر دیگر به نام‌های ژو شوزی و لو ویبینگ نیز با تغییر حوزه فعالیت‌های خود در بخش‌های دیگری مشغول به کار شده‌اند.

لی جون، موسس و مدیرعامل شیائومی در توضیح تغییرات بزرگ سازمانی این شرکت گفت آن‌ها به نیروی مدیریتی قدرتمندتر و نوآوری‌های سازمانی بیشتری نیاز دارند و به همین خاطر جابجایی‌های بسیاری در شیائومی رخ داده است. او باور دارد که این تغییرات با توجه به هدف شرکت برای تمرکز بر 5G، هوش مصنوعی و IoT در سال پیش رو لازم بوده است.

آقای جون از لی وانکیانگ که از زمان تاسیس شرکت همواره در حال تلاش برای برند شیائومی بوده، تشکر و قدردانی کرد. جون گفت وانکیانگ مسئول هدایت پروژه‌های بسیاری از جمله MIUI، وبسایت شیائومی، سیستم بازار شیائومی و چندین کسب و کار دیگر بوده است. بنابراین تاثیرات وی بر برند شیائومی و فرهنگ سازمانی این شرکت همچنان ماندگار و پررنگ خواهد بود.

شیائومی اخیرا با انتشار گزارش درآمدهای سه‌ماهه سوم ۲۰۱۹ اعلام کرد که با وجود افت میزان فروش بخش موبایل، توانسته به رکورد ۷.۶۳ میلیارد دلار درآمد دست پیدا کند. این شرکت حالا از نظر سهم بازار پنجمین شرکت بزرگ دنیا در بازار تلفن‌های هوشمند است. علاوه بر این، میزان فروش گوشی‌های شیائومی در مقیاس سالانه در بازارهای غربی ۹۰.۹ درصد افزایش داشته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)