خانهاخبار
اپل 220 میلیون دلار به مبارزه با ایدز کمک کرده است

اپل 220 میلیون دلار به مبارزه با ایدز کمک کرده است

اپل به مناسبت روز جهانی ایدز اعلام کرد که مجموعا 220 میلیون دلار به بنیاد (RED) کمک مالی کرده تا جهان را یک قدم به ریشه‌کن کردن بیماری ایدز نزدیک‌تر کند.
۱۳۹۸/۹/۱۱

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل، دیروز به مناسبت روز جهانی ایدز در توئیتر خود اعلام کرد که این شرکت ۲۲۰ میلیون دلار به بنیاد (RED) کمک کرده است. کوک گفت که با فعالیت‌های (RED) ما بالاخره می‌توانیم نسلی عاری از ایدز داشته باشیم.

اپل سال گذشته اعلام کرده بود که این شرکت ۲۰۰ میلیون دلار به بنیاد (RED) کمک مالی کرده است. حالا این عدد به ۲۲۰ میلیون دلار رسیده و کوپرتینویی‌ها را به بزرگ‌ترین حامی مالی این بنیاد تبدیل کرده است. اپل از ۱۳ سال پیش وارد همکاری با (RED) شد و تقریبا از زمان تاسیس این بنیاد در سال ۲۰۰۶ همراه آن بوده است.

اپل می‌گوید:

به مدت ۱۳ سال، حامیان همکاری ما با (RED) مجموعا بیش از ۲۲۰ میلیون دلار به برنامه‌های اچ‌آی‌وی/ایدز کمک کرده‌اند. خرید هر محصول مرتبط با RED یک قدم ما را به پایان ایدز نزدیک می‌کند. به مبارزه با ایدز بپیوندید.

تیم کوک می‌گوید مرگ‌ومیر ناشی از ایدز از سال ۲۰۰۴ به بعد کمتر از نصف شده و این به معنای اهمیت فعالیت‌های (RED) در سراسر دنیاست.

(RED) سازمانی است که از توان مردم و شرکت‌ها برای مبارزه با ایدز کمک می‌گیرد. این سازمان با همکاری برجسته‌ترین برندهای جهان به افزایش آگاهی و جذب سرمایه برای صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریا کمک می‌کند. صددرصد این سرمایه‌ها صرف برنامه‌های اچ‌آی‌وی/ایدز در آفریقای سیاه می‌شود.

اپل امسال به چند روش مختلف با روز جهانی ایدز همراه شده است. این شرکت لوگوی اپل استورهای خود را در سراسر جهان به رنگ قرمز درآورده، و به ازای هر محصولی که از طریق سرویس اپل پی در فروشگاه‌های اپل، وبسایت اپل یا در اپ استور خریداری می‌شود، ۱ دلار به بنیاد (RED) کمک مالی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)