خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی هوآوی Nova 6 5G منتشر شد

تصاویر زنده گوشی هوآوی Nova 6 5G منتشر شد

هوآوی 15 آذر می‌خواهد از گوشی هوشمند جدیدی به نام Nova 6 رونمایی کند. این دستگاه از فناوری 5G برخوردار است و دوربین سلفی دوگانه دارد. اکنون تصاویر زنده این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۱

هوآوی نووا 6 5G در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در چین معرفی خواهد شد. این تلفن هوشمند اکنون از طریق فروشگاه آنلاین هوآوی برای رزرو در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. همان طور که در اخبار قبلی به اطلاع شما رساندیم، بر اساس اطلاعات این فروشگاه، نووا ۶ در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. اکنون چند تصویر زنده از این تلفن هوشمند در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.

در تصاویر زیر نسخه آبی رنگ از نووا ۶ فایو جی را می‌بینیم که نمایشگر آن فاقد ناچ است. هوآوی در این گوشی از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده کرده و آن را در سمت چپ صفحه نمایش قرار داده است. هرچند در پایین نمایشگر حاشیه نسبتا ضخیمی دیده می‌شود، اما در مجموع به نظر می‌رسد که این دستگاه نسبت صفحه به بدنه مناسبی داشته باشد.

در سمت راست بدنه نووا ۶ دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاوری دیده می‌شود که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. قاب پشتی دستگاه از جنس شیشه بوده و حاوی ماژولی عمودی از دوربینی سه‌گانه است که در سمت چپ این قاب مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که در کنار این ماژول یک سنسور سه‌بعدی زمان پرواز و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری هم قرار گرفته است.

انتظار داریم نووا ۶ نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD داشته باشد. دوربین سلفی این دستگاه دوگانه است و از سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای استفاده می‌کند. گفته می‌شود که در قاب پشتی هم شاهد استفاده از سنسور اصلی ۶۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.

هوآوی Nova 6 5G از چیپست Kirin 990 بهره‌مند خواهد شد که مودم 5G بالونگ 5000 دارد. این دستگاه از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که می‌توانید آن را با شارژر سریع ۴۰ واتی شارژ کنید. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در سه مدل با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ حافظه داخلی، ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی وارد بازار شود. قیمت این سه مدل به‌ترتیب چیزی حدود ۴۹۹ دلار، ۵۳۹ دلار و ۵۷۹ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)