خانهاخبار
به دنبال زیان 30 درصدی، مدیرعامل شرکت ال جی تغییر کرد

به دنبال زیان 30 درصدی، مدیرعامل شرکت ال جی تغییر کرد

در پی انتشار آمار مربوط به عملکرد ال جی در سه‌ماهه سوم سال 2019 و ثبت زیان 30 درصدی، این شرکت مدیرعامل قبلی خود را برکنار و او را با فردی با 32 سال سابقه در این کمپانی جایگزین کرد.
۱۳۹۸/۹/۱۱

مدیریت شرکت‌های بزرگی که اکنون روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند کار آسانی نیست. ماجراجویی مدیرعامل فعلی ال‌جی، سئونگ-جین، هم بالاخره پس از افت ۳۰ درصدی سود این شرکت در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. بر اساس جدیدترین اخبار، به منظور جلوگیری از زیان‌های بیشتر، مدیرعامل فعلی یا بهتر است بگوییم سابق ال‌جی رسما از سمت خود برکنار شد. او در ماه مارس ۲۰۱۸ قرارداد خود را سه سال دیگر با این شرکت تمدید کرده بود، اما هیئت مدیره سرانجام پایان کار وی را اعلام کرد.

اگر بخواهیم شرایط اسف‌بار ال‌جی را دقیق‌تر بررسی کنیم، کافی است نگاهی به وضعیت ناخوشایند کسب و کار موبایل آن‌ها بیندازیم. این کسب و کار در ۱۸ فصل مالی گذشته به صورت پی‌در‌پی زیان‌ده بوده و به نظر می‌رسد که اوضاع روزبه‌روز برای ال‌جی سخت‌تر می‌شود.

اکنون مسئولیت هدایت ال‌جی به برایان کوون (Brian Kwon) واگذار شده تا او شانس خود را در مسیری که حالا دشوارتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد، امتحان کند. او که از ۳۲ سال پیش در ال‌جی کار می‌کند متخصص اطلاعات و هوش مصنوعی است، و اولویت اولش تدوین استراتژی تازه‌ای برای نجات این کمپانی در مسیر بازگشت به رقابت در بازار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۸/۹/۱۱
در فصل اخیر زیان ده بوده ؟ این مزخرفات چیه دیگه که از این وبلاگ های درپیت چینی میزاری تو سایت والا تا جایی که همه می دونن 11 12 فصل که تقریبا معادل 3 سال هستش که وضعیت مالی بخش موبایل الجی وخیم هستش ولی یه دو سه ماهه یا 6 ماهی می شه که وضعیت درآمد بخش موبایل مثبت شده و داره به تراز مثبت مالی وسود آوری می رسه وتا چند ماه دیگه این اتفاق می افته