خانهاخبار
جمعه نارنجی؛ اولین حضور صنعت گردشگری در جمعه سیاه

جمعه نارنجی؛ اولین حضور صنعت گردشگری در جمعه سیاه

سفر مارکت با طراحی جشنواره فروش بلیط هواپیما و تور «جمعه نارنجی» توانست نام خود را به عنوان اولین برند ایرانی ثبت کند که در جشنواره فروش جهانی مشهور به «جمعه سیاه» حضور پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۹/۱۰

سفر مارکت که از شرکت‌های هلدینگ ایرسا (از شرکت‌های معتبر و باسابقه صنعت گردشگری و فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران) است، با طراحی هوشمندانه کمپین جمعه نارنجی، استانداردهای بازاریابی در صنعت گردشگری را تغییر داد.

image

 

در جمعه نارنجی، مجموعه‌ای متنوع از تخفیف‌های بلیط هواپیما و تور مسافرتی به مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان، در قالب یک جشنواره فروش مهیج و جذاب عرضه شد.

 ویدئوها، بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی جشنواره فروش جمعه نارنجی، با روشی هوشمندانه و جذاب طراحی شده بودند و این در جلب مخاطبان و استقبال از این پویش، نقش مهمی ایفا کرد. قیمت‌ها و تخفیف‌های عرضه شده در جمعه نارنجی، در کنار تبلیغات هدفمند و دقیق در فضای مجازی، موجب استقبال بی سابقه و پرشمار مخاطبان شد. حضور زیاد مخاطبان در وبسایت سفرمارکت به اندازه‌ای بود که در برخی ساعات، سامانه سرور سفرمارکت دچار مشکل فنی شده و از دسترس خارج شد.

جمعه نارنجی به عنوان اولین حضور جدی برند سفر مارکت در بازار گردشگری، توانست با اتکا بر خلاقیت و ایده‌پردازی مناسب، نام این برند را به سرعت بر سر زبان‌ها بیندازد. موفقیت جمعه نارنجی به اندازه‌ای بود که بسیاری از رکوردهای صنعت گردشگری در فضای دیجیتال را بشکند. 
سفر مارکت موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور است که به عنوان ابزاری دانش بنیان و نوین وارد بازار گردشگری شده است. سفر مارکت که با مدل بازار مجازی (Market Place) فعالیت می‌کند، با ایجاد فضای رقابتی سالم میان عرضه‌کنندگان و فروشندگان اینترنتی بلیط هواپیما و تور، مصرف‌کنندگان و کاربران را نیز از گشتن در میان صدها سایت مختلف بی نیاز می‌کند. 


سفرمارکت با کمپین جمعه نارنجی نشان داد که می‌توان با یک ایده خوب و خلاقیت، کمپین‌هایی با بازخوردهای بزرگ در صنعت سفر و گردشگری برگزار کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۸/۹/۱۲
الکی بود