خانهاخبار
تصویر کیت توسعه PS5 در محیط واقعی منتشر شد

تصویر کیت توسعه PS5 در محیط واقعی منتشر شد

اگرچه قبلا طراحی کلی کیت توسعه پلی استیشن 5 را دیده بودیم، اما حالا تصویری زنده از این کیت توسعه منتشر شده که دو PS5 را در کنار کنترلر آن به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۹/۱۱

طراحی کیت توسعه پلی استیشن ۵ مدتی پیش در فضای آنلاین منتشر شد و خبرنگاران وبسایت WIRED نیز به فاصله کوتاهی، پس از مصاحبه با مهندسان سونی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره PS5، آن را تایید کردند. حالا تصویر تازه‌ای از این کیت توسعه منتشر شده که آن را در محیط واقعی نشان می‌دهد.

تام وارن از خبرگزاری ورج صحت این تصویر را تایید کرده و می‌گوید هر دو کیت توسعه موجود در این تصویر واقعی هستند و دلیل طراحی خاص‌شان این است که وقتی روی همدیگر قرار می‌گیرند امکان تهویه داشته باشند. البته نباید فراموش کنیم که کیت‌های توسعه نمونه‌های نهایی نیستند و نسخه نهایی کنسولی که به بازار عرضه خواهد شد احتمالا ظاهر بسیار متفاوتی خواهد داشت.

کنترلری که در کنار یکی از این کیت‌های توسعه دیده می‌شود می‌تواند همان کنترلر DualShock 4 یا کنترلر نسل بعدی یعنی DualShock 5 باشد. البته نام این کنترلر هنوز رسمی نشده و تا زمان اعلام آن توسط سونی باید منتظر بمانیم، اما طبق عادت این دسته را با نام DualShock 5 خطاب می‌کنیم.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی درباره قابلیت‌های پلی استیشن ۵ نداریم، اما سونی اعلام کرده که این کنسول را در انتهای سال ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)