خانهاخبار
کیس محافظ گلکسی اس 11 طراحی افشایی این گوشی را تایید می‌کند

کیس محافظ گلکسی اس 11 طراحی افشایی این گوشی را تایید می‌کند

افشاگر معروف Ice Universe اخیرا تصویری از کیس محافظ گلکسی اس 11 را منتشر کرده که طراحی آن شبیه گلکسی نوت 10 است. رندرهای این پرچمدار پیش‌تر از طراحی متفاوت اس 11 خبر داده بودند.
۱۳۹۸/۹/۱۱

همان طور که پیش‌تر درباره گوشی‌های سامسونگ دیده بودیم، وقتی افشای اطلاعات محصولات این شرکت آغاز می‌شود، دیگر نمی‌توان جلوی انتشار آن‌ها را گرفت. به دنبال اخبار مربوط به گلکسی اس ۱۱، امروز افشاگر معروف Ice Universe تصویری از محافظ این دستگاه را به اشتراک گذاشته تا بر شایعاتی که پیرامون طراحی سری یازدهم گلکسی اس وجود داشت صحه بگذارد.

محافظ صفحه گلکسی اس ۱۱ وجود طراحی بدون حاشیه در این دستگاه و شباهت این سری با سری گلکسی نوت ۱۰ را تایید می‌کند. بنابراین دوربین سلفی گلکسی اس ۱۱ نیز به صورت تک‌حفره‌ای در وسط نمایشگر قرار خواهد گرفت. پیش‌تر در رندرهای افشایی این طراحی را مشاهده کرده بودیم.

image

سری گلکسی اس ۱۱ قرار است با پشتیبانی از فناوری 4G و 5G به بازار بیاید. این دستگاه بسته به بازار هدف از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و One UI 2.0 عرضه می‌شود.

پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالا در بخش دوربین از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX بهره‌مند خواهد شد که با بهینه‌سازی‌های این غول کره‌ای از نمونه‌های موجود در Mi Note 10 و Mi MIX Alpha بهتر خواهد بود. دوربین گلکسی اس ۱۱ احتمالا پنج لنز خواهد داشت و از حالت‌های تصویربرداری جدیدی از جمله Director’s View پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که در رندرها دیده بودیم، ماژول دوربین این گوشی شکلی مستطیلی خواهد داشت.

در خصوص اندازه نمایشگر، گلکسی اس ۱۱ ای صفحه نمایشی ۶.۳ یا ۶.۴ اینچی و گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ پلاس نیز صفحه نمایش‌هایی ۶.۷ و ۶.۹ اینچی خواهند داشت. این سری از پنل داینامیک آمولد استفاده می‌کند و ضمن پشتیبانی از +HDR10 رزولوشنی معادل +QHD خواهد داشت.

در سمت راست بدنه این دستگاه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا قرار می‌گیرد و در بخش پایینی نیز شاهد حضور درگاه USB-C، بلندگو و میکروفون خواهیم بود. جنس قاب پشتی از شیشه و فریم دستگاه از فلز خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس ۱۱ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ احتمالا پرچمداران نسل بعدی خود را ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ (۲۹ بهمن) معرفی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)