خانهاخبار
گوشی +Vivo iQOO Neo 855 با اسنپدراگون 855 پلاس در TENAA مشاهده شد

گوشی +Vivo iQOO Neo 855 با اسنپدراگون 855 پلاس در TENAA مشاهده شد

بر اساس شایعات و گزارش‌ها، شرکت ویوو به دنبال معرفی موبایل جدیدی به نام +iQOO Neo 855 است. این دستگاه به‌تازگی با اسنپدراگون 855 پلاس در مرجع اطلاعاتی چینی TENAA رویت شده است.
۱۳۹۸/۹/۱۱

شرکت ویوو ظاهرا در تولید گوشی‌های سری iQOO، به‌خصوص مدل‌های Neo، از الگوی خاصی پیروی می‌کند. اولین گوشی از این نسل iQOO Neo بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کرد. سپس به فاصله یک ماه بعد گوشی دومی به نام iQOO Neo 855 به بازار آمد که از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کرد و البته شارژر سریع‌تر و دوربین سلفی قوی‌تری داشت. حالا طبق اطلاعات جدید مرجع اطلاعاتی TENAA، دستگاه دیگری در دست تولید است که مشخصات آن با شایعات قبلی کاملا همخوانی دارد.

این گوشی در حال حاضر با شماره مدل V1936AL شناخته می‌شود که فقط یک حرف آن با شماره مدل V1936A مربوط به iQOO Neo 855 فرق دارد. با این حساب، اگر بخواهیم نام این دستگاه را حدس بزنیم، می‌توانیم +iQOO Neo 855 را در نظر بگیریم، چون این گوشی احتمالا از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد.

اگر به اطلاعات مرکز TENAA نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این تلفن هوشمند دارای ابعاد ۱۵۹ در ۷۵ در ۸.۱۳ میلی متر و وزن ۱۹۸.۵ گرم است. سایر مشخصات این گوشی تغییری نکرده؛ این یعنی دستگاه مذکور از نمایشگری ۶.۳۸ اینچی از نوع سوپر آمولد با حسگر اثر انگشت زیر صفحه، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

در قاب پشتی +iQOO Neo 855 دوربینی سه‌گانه وجود خواهد داشت که از یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. ظرفیت باتری این موبایل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

اگر ویوو بتواند قیمت‌گذاری مناسبی برای این تلفن هوشمند داشته باشد و قابلیت‌های جذابی مثلا در حوزه گیمینگ روی این دستگاه ارائه کند، مطمئنا مخاطبان به سمت این محصول جذب خواهند شد. با این همه، فراموش نکنید که این شماره مدل ممکن است مربوط به موبایل جدیدی نباشد و صرفا برای نسخه خاصی از دستگاه‌های موجود با عرضه محدود تعریف شده باشد. برای کسب اطمینان در خصوص وضعیت این دستگاه فعلا باید منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)