خانهاخبار
نگاهی به بهترین ساعت‌های هوشمند 2019

نگاهی به بهترین ساعت‌های هوشمند 2019

ساعت‌های هوشمند در مقایسه با گذشته طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. در ادامه نگاهی به بهترین ساعت‌های هوشمند 2019 خواهیم داشت.
۱۳۹۸/۹/۱۰

ساعت‌های هوشمند در سال‌های گذشته سریع‌تر شده‌اند و همچنین از امکانات بیشتری بهره می‌برند. هر اسمارت واچ موجود در بازار دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است. در حال حاضر سامسونگ و اپل سازنده بهترین ساعت‌های هوشمند 2019 محسوب می‌شوند؛ با این وجود شرکت‌های دیگری نیز محصولات باکیفیتی معرفی و روانه بازار کرده‌اند. برای آشنایی با بهترین ساعت‌های هوشمند 2019 در ادامه همراه ما باشید.

اپل واچ سری 5

image

در حال حاضر اپل واچ محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان محسوب می‌شود. اپل واچ سری 5 جدیدترین اسمارت واچ این شرکت محسوب می‌شود که دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن است. صفحه نمایش مورد استفاده در این محصول دارای قابلیت رفرش ریت متغیر برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. نرخ نوسازی این نمایشگر می‌تواند تا یک بار در ثانیه کاهش پیدا کند که بسیار کمتر از 60 بار در ثانیه است. با استفاده از این فناوری، شارژدهی باتری اپل واچ سری 5 به 18 ساعت رسیده است.

سایر مشخصات اپل واچ سری 5 تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد. این دستگاه در نسخه‌های 40 و 44 میلی‌متری وارد بازار شده و سیستم عامل WatchOS مورد استفاده در آن عملکرد روانی از خود نشان می‌دهد. ساعت‌های هوشمند اپل راحتی بالایی دارند و همچنین اپلیکیشن‌های کاربردی و مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اپل واچ سری 5 امکانات مناسبی در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد و سنسور سنجش ضربان قلب آن عملکرد دقیقی دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این اسمارت واچ، ECG است. مدل GPS اپل واچ سری 5 دارای قیمت پایه 400 دلار بوده و نسخه سلولار آن با قیمت پایه 500 دلار به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

image

برای دومین محصول موجود در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند 2019 به سراغ یکی از تولیدات شرکت سامسونگ می‌رویم. گلکسی واچ اکتیو 2 عملکرد مناسبی دارد، راحت است و همچنین از نمایشگر باکیفیتی بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از اپل واچ است. سامسونگ گلکسی Watch Active 2 در مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری وارد بازار می‌شود و دارای نسخه‌ای با جنس فولاد ضد زنگ است. این ساعت هوشمند اپلیکیشن‌های کمتری در مقایسه با اپل واچ دارد؛ با این حال با توجه به قیمت پایه 250 دلاری خود، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

سامسونگ گلکسی واچ

image

گلکسی واچ دومین ساعت هوشمند سامسونگ در این لیست محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند این دستگاه را در نسخه‌های 42 و 46 میلی‌متری سفارش دهند. این اسمارت واچ از حلقه چرخان بهره می‌برد. این دستگاه برخلاف گوشی‌های هوشمند سامسونگ، دارای سیستم عامل تایزن است. گلکسی واچ عملکرد روانی دارد، قابلیت‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نزدیک به دو روز شارژدهی دارد. این ساعت هوشمند سامسونگ با قیمت پایه نزدیک به 300 دلار فروخته می‌شود.

گارمین Vivoactive 4

image

در صورتی که به دنبال شارژ بالای باتری و همچنین قابلیت اطمینان بالا در یک ساعت هوشمند هستید، گارمین Vivoactive 4 را خریداری کنید. این ساعت هوشمند برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار، به نمایشگر تمام رنگی مجهز نشده‌ است و از صفحه نمایش مخصوصی بهره می‌برد که در برابر نور مستقیم خورشید عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. استفاده از این نمایشگر باعث شارژدهی چند روزه این دستگاه شده است. گارمین ادعا کرده عمر باتری ساعت هوشمند Vivoactive 4 به 8 روز می‌رسد.

گارمین Vivoactive 4 در دو نسخه وارد بازار شده است که با توجه به اندازه دست خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای این محصول دکمه‌های فیزیکی در نظر گرفته شده و خبری از ژست‌های نمایشگر لمسی نیست. گارمین ویژگی‌های مناسبی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. قیمت پایه این اسمارت واچ برابر با 300 دلار است.

فسیل Gen 5

image
به سراغ آخرین محصول موجود در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند 2019 می‌رویم. در صورتی که خواهان خریداری یک اسمارت واچ متفاوت هستید، فسیل Gen 5 را انتخاب کنید. این ساعت هوشمند از سیستم عامل Wear OS بهره می‌برد که گوگل برای سال آینده میلادی سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام داده است. این اسمارت واچ دارای دستیار گوگل اسیستنت است که عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان می‌دهد. فسیل Gen 5 به ویژگی‌های زیادی مجهز شده که برای مثال می‌توان به سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیابی فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد. این ساعت هوشمند قیمت کمتری در مقایسه با اپل واچ دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)