خانهاخبار
ظرفیت حافظه و مدل‌های رنگی هوآوی Nova 6 در فروشگاه VMall مشخص شد

ظرفیت حافظه و مدل‌های رنگی هوآوی Nova 6 در فروشگاه VMall مشخص شد

با توجه به این که چند روز بیشتر تا معرفی نووا 6 در تاریخ 14 آذر باقی نمانده، حالا این گوشی سر از فروشگاه آنلاین VMall درآورده و در آن می‌توانیم ظرفیت‌های حافظه و مدل‌های رنگی مختلف این موبایل را ببینیم.
۱۳۹۸/۹/۱۰

تلفن هوشمند هوآوی نووا ۶ در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) معرفی خواهد شد، حالا این محصول در وبسایت فروشگاه VMall.com ثبت شده و در مشخصات آن می‌توانیم چهار نسخه رنگی و دو مدل حافظه مختلف را ببینیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

این گوشی هوشمند در دو مدل 4G و 5G به بازار می‌آید، اما طبق اطلاعاتی که به دست آمده، مدل 4G صرفا دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و در رنگ‌های مشکی، آبی و آبی-بنفش روانه بازار خواهد شد. از آن سو، مدل 5G در دو مدل با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و به رنگ‌های قبلی به اضافه رنگ قرمز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

image

در این وبسایت که یکی از خرده‌فروشی‌های هوآوی است اطلاعات بیشتری درباره نووا ۶ منتشر نکرده، ولی تصاویر به ما نشان می‌دهد که این موبایل در بالا جک ۳.۵ میلی متری هدفون و در سمت راست دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا دارد. حسگر اثر انگشت نیز احتمالا در زیر دکمه پاور به کار گرفته شده است.

افزون بر این، در رندرهای جدید این گوشی می‌توانیم نوشته کنار ماژول دوربین را ببینیم. این نوشته که عبارت AI Camera | OIS Tele را به ما نشان می‌دهد می‌تواند اشاره به دوربینی با اتکا بر هوش مصنوعی و سنسوری از نوع تله‌فوتو با کمک لرزش‌گیر نوری باشد.

هوآوی هنوز برگ مشخصات نووا ۶ را منتشر نکرده، اما تایید شده که این تلفن هوشمند در بخش دوربین سلفی از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین، چند روز پیش در بخش اخبار موبایل، به اطلاع شما رساندیم که این گوشی با چیپست Kirin 990، هشت گیگابایت رم و اندروید ۱۰ در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)