خانهاخبار
بهترین گوشی‌های چینی 2019 کدامند؟

بهترین گوشی‌های چینی 2019 کدامند؟

سال 2019 رو به پایان است و اکثر شرکت‌ها از پرچمداران خود رونمایی کرده‌اند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی‌های چینی 2019 می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۹/۱۰

هنوز بسیاری از کاربران علاقه‌ای به خرید محصولات تولید کشور چین ندارند. با وجود این دیدگاه، نمی‌توان از قیمت مناسب آن‌ها چشم پوشی کرد. گوشی‌های هوشمند چینی هم اکنون سهم بالایی در بازار جهانی دارند، چرا که نسبت به هزینه دریافتی از خریداران، امکانات مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. این شرکت‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و نوآوری‌های زیادی در محصولات آن‌ها به چشم می‌خورد. هوآوی، اوپو و شیائومی در رده بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان قرار می‌گیرند که محصولات آن‌ها در بسیاری از بازارها به فروش می‌رسند.

در سال جاری میلادی شاهد عرضه چندین گوشی چینی قدرتمند با ویژگی‌های جذاب و متفاوت بودیم. در صورتی که به دنبال خرید یکی از بهترین گوشی‌های چینی 2019 هستید، برای آشنایی با آن‌ها در ادامه همراه ما باشید. لازم به ذکر است؛ ابتدا گوشی‌های بالاره و سپس مقرون به‌صرفه را معرفی خواهیم کرد.

ریلمی X2 پرو

image

ریلمی به عنوان زیرمجموعه شرکت اوپو به موفقیت بالایی در بازار دست پیدا کرده است. محصولات این شرکت چینی ارزش خرید بسیار بالایی دارند و امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. یکی از بهترین گوشی‌های این برند، ریلمی X2 پرو است که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

گوشی Realme X2 Pro به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED مجهز شده که کیفیت بالایی دارد. این نمایشگر دارای رفرش ریت 90 هرتز است. ریلمی برای تامین قدرت این اسمارت فون از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس استفاده کرده که قدرتمندترین پردازنده کنونی شرکت کوالکام محسوب می‌شود. این دستگاه دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اسپیکرهای باکیفیت و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع SuperVOOC اشاره کرد. قیمت این اسمارت فون نزدیک به 500 دلار است.

اوپو Reno Ace

image

این دستگاه دارای بالاترین سرعت شارژ در میان تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بوده و از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث می‌شود باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این اسمارت فون در مدت زمانی کمتر از 30 دقیقه به صورت کامل شارژ شود. در آینده شرکت‌های بیشتری از چنین فناوری شارژی برای پرچمداران خود استفاده خواهند کرد. اوپو برای این محصول خود یک نمایشگر AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز در نظر گرفته است که روشنایی بالایی دارد. دوربین حاضر در این اسمارت فون کیفیت بالایی دارد و قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K است. اوپو Reno Ace با قیمتی نزدیک به 550 دلار به فروش می‌رسد.

شیائومی Mi Note 10

image

مسلما اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باید در این لیست حضور داشته باشد. این دوربین تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند و همچنین جزئیات زیادی را به نمایش می‌گذارد. با وجود این دوربین قدرتمند، شیائومی برای آن پردازنده میان‌رده کوالکام اسنپدراگون 730 را در نظر گرفته است. عدم استفاده از پردازنده‌های سری 800 کوالکام باعث کاهش قیمت این اسمارت فون شده است. کاربران با پرداخت مبلغی برابر با 550 دلار می‌توانند گوشی شیائومی Mi Note 10 را خریداری کنند.

شیائومی می نوت 10 کیفیت ساخت بالایی دارد. شیائومی برای ساخت این اسمارت فون از شیشه و فلز استفاده کرده است. صفحه نمایش امولد این دستگاه کیفیت بالایی دارد و در اطراف آن حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد. یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی شیائومی، باتری 5260 میلی آمپر ساعتی آن است که نوید شارژدهی بالا را می‌دهد.

آنر V30

image

به تازگی شرکت آنر از گوشی‌های سری V30 خود رونمایی کرده است. آنر که زیرمجموعه هوآوی محسوب می‌شود، گوشی‌های مناسب افراد جوان‌تر را توسعه می‌دهد. گوشی‌های سری آنر وی 30 به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده‌اند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند. قدرت گوشی آنر V30 توسط چیپست کایرین 990 تامین می‌شود که در گوشی هوآوی میت 30 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. با پرداخت مبلغی نزدیک به 500 دلار می‌توانید یک گوشی 5G خریداری کنید که قابل توجه است.

آنر V30 به یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از دوربین اصلی قدرتمندی بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری همراهی می‌شود. نقص اصلی این گوشی هوشمند، استفاده از نمایشگر 6.6 اینچی با فناوری LCD به‌جای امولد است.

شیائومی Mi 9T پرو

image

شیائومی Mi 9T پرو یکی دیگر از بهترین گوشی‌های چینی 2019 محسوب می‌شود که توسط شرکت شیائومی به تولید می‌رسد. این اسمارت فون نسبت به مشخصات فنی خود، با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسد. شیائومی می 9 تی پرو به نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با روکش گوریلا گلس 5، چیپست اسنپدراگون 855 و 6/8 گیگابایت رم مجهز شده است. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم که سنسورهای 48 مگاپیکسلی، اولترا واید و تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری را شامل می‌شود. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و طراحی زیبا دیگر دلایل حضور این گوشی 400 دلاری در این لیست محسوب می‌شوند.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

image

در صورتی که خواهان خریداری گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شیائومی باشید، باید محصولات با نام Mi را خریداری کنید. اگر به دنبال گوشی‌های مقرون به‌صرفه اما باکیفیت باشید، گوشی‌‌های ردمی مناسب شما هستند. یکی از بهترین محصولات این برند، گوشی ردمی نوت 8 پرو است. این اسمارت فون با قیمت 250 دلاری خود، امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قدرت این دستگاه توسط چیپست مدیاتک هلیو G90T تامین می‌شود. این پردازنده عملکرد مناسبی دارد و قادر به اجرای بازی‌های سنگین است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد حضور دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 64 مگاپیکسلی، اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق هستیم.

ریلمی X2

image

برای آخرین دستگاه حاضر در لیست بهترین گوشی‌های چینی 2019 به سراغ یکی دیگر از محصولات شرکت ریلمی می‌رویم. این گوشی هوشمند با توجه به قیمت خود، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه 250 دلاری به صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED، چیپست اسنپدراگون 730 و حداقل 6 گیگابایت رم مجهز شده است. انرژی این محصول توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که حداقل تا یک روز شارژدهی دارد. دوربین اصلی گوشی ریلمی X2 دارای سنسور اصلی، اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۸/۹/۱۰
وان پلاس 7تی پرو رو نذاشتید واقعاا؟؟؟