خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A31 و A41 به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند

سامسونگ گلکسی A31 و A41 به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند

سال آینده میلادی شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ خواهیم بود. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصولات لو رفته است.
۱۳۹۸/۹/۹

در سال جاری میلادی سامسونگ از مدل‌های زیادی برای گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کرد. این محصولات دارای طراحی جذابی هستند، به مشخصات فنی مناسبی مجهز شده‌اند و با قیمت قابل قبولی به فروش می‌رسند. در سال آینده میلادی شاهد رونمایی از نسل جدید این گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی افشاگر معروف، Ishan Agarwal در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، سامسونگ در حال توسعه گوشی‌های گلکسی A11، گلکسی A31 و گلکسی A41 است. این محصولات به ترتیب از شماره مدل SM-A115X، SM-A315X و SA-A415X بهره می‌برند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این سه گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده؛ با این حال گفته شده این محصولات در مقایسه با نسل گذشته خود به حافظه داخلی بیشتری مجهز می‌شوند. مدل پایه این محصولات به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند که البته در نسخه‌ای با 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز به فروش می‌رسند. در گذشته گزارش‌های متعددی در رابطه با گوشی‌های گلکسی A51، گلکسی A71 و گلکسی A81 در فضای مجازی منتشر شده بود که برخی از مشخصات آن‌ها را فاش می‌کرد.

بر اساس شایعات، گوشی‌های گلکسی A51 و گلکسی A71 به حفره در مرکز نمایشگر خود مجهز می‌شوند. گلکسی A81 نیز احتمالا با این سبک طراحی از راه می‌رسد و همچنین قادر به پشتیبانی از قلم S Pen است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی A81 در برخی بازارها به عنوان گلکسی نوت 10 لایت به فروش می‌رسد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با طراحی گوشی‌های گلکسی A11، گلکسی A31 و گلکسی A41 در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

image

انتظار می‌رود از اوایل سال آینده میلادی شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ باشیم. گلکسی A51 احتمالا یکی از اولین گوشی‌های این سری محسوب می‌شود. بر اساس شایعات، سامسونگ برای این اسمارت فون خود یک نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری سوپر امولد در نظر می‌گیرد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. قدرت این محصول توسط چیپست اگزینوس 9611 تامین می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند. سامسونگ این دستگاه را در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد کرد.

گلکسی A51 سامسونگ به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 مجهز می‌شود. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی چهارگانه قرار می‌گیرد. این دوربین دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند کره‌ای می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

میلاد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰
سلام کی به بازار می آید امیدوارام حافظه گوشی ۱۲۸ باشه

مهدی

۱۳۹۸/۹/۹
اگه ضد آب هم باشه عالی میشه سری ۲۰۱۹ اش ضد آب نبود نگرفتم منتظر موندم ۲۰۲۰ بیاد