خانهاخبار
گوشی اوپو Reno 3 پرو 5G به نمایشگر خمیده مجهز می‌شود

گوشی اوپو Reno 3 پرو 5G به نمایشگر خمیده مجهز می‌شود

بر اساس پوستری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، گوشی ویوو Reno 3 پرو 5G دارای صفحه نمایش خمیده است.
۱۳۹۸/۹/۹

انتظار می‌رود ماه آینده میلادی با گوشی‌های سری Reno 3 ملاقات کنیم. این محصولات اولین گوشی‌های هوشمند این برند مجهز به رابط کاربری ColorOS 7‌ محسوب می‌شوند. امروز یکی از مقامات این شرکت، Brian Shen اولین تیزر از گوشی اوپو Reno 3 پرو 5G را منتشر کرد. بر اساس این تصویر، محصول آینده Oppo دارای صفحه نمایش خمیده است. این دستگاه تبدیل به باریک‌ترین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G دوگانه در کشور چین خواهد شد.

بر اساس اعلام این شرکت، ضخامت این اسمارت فون به 7.7 میلی‌متر می‌رسد. نسل قبلی این گوشی هوشمند، اوپو Reno2 فاقد بریدگی نمایشگر است و از دوربین سلفی پاپ آپ با طراحی شبیه به باله کوسه بهره می‌برد. این بخش از دستگاه دوربین سلفی به همراه فلاش LED را میزبانی می‌کند. ضخامت این دستگاه به 9.5 میلی‌متر می‌رسد. با توجه به کاهش ضخامت گوشی اوپو Reno 3 پرو 5G به 7.7 میلی‌متر، این مکانیزم از آن حذف شده است. در تصویر منتشر شده تمام پنل جلویی این اسمارت فون به نمایش گذاشته نشده است؛ با این حال می‌دانیم اوپو برای آن حفره درون نمایشگر در نظر می‌گیرد. انتظار می‌رود این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد.

image

بر اساس شایعات گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود که دارای نسبت تصویر 20:9 است. انتظار می‌رود این پنل دارای رفرش ریت 90 هرتز باشد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 735 تامین می‌شود. گوشی اوپو Reno 3 پرو 5G در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد که بالاترین نمونه آن دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. بر اساس اطلاعات رسمی، وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی است. قیمت نسخه‌های مختلف این دستگاه در چین برابر با 469 و 512 دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)