خانهاخبار
مشخصات گوشی Vivo IQOO Neo فاش شد

مشخصات گوشی Vivo IQOO Neo فاش شد

به نظر می‌رسد شرکت ویوو به دنبال معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری IQOO Neo است. به تازگی مشخصات این محصول لو رفته است.
۱۳۹۸/۹/۹

ویوو به دنبال معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری IQOO Neo در کشور چین است. این دستگاه دارای شماره مدل Vivo V1936AL است. به نظر می‌رسد با نسخه‌ای از گوشی Vivo IQOO Neo 855 روبه‌رو هستیم. این اسمارت فون برای تامین قدرت خود به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده است. دیروز بنچمارک Master Lu به تامین قدرت این محصول جدید توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس اشاره کرده بود. به تازگی گوشی Vivo V1936AL در وب‌سایت Android Enterprise مشاهده شده که مشخصات بیشتری از آن را فاش می‌کند.

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی Vivo V1936AL به صفحه نمایش 6.4 اینچی با برش قطره‌ای مجهز می‌شود. این اسمارت فون از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اوپو برای این محصول خود از سیستم عامل اندروید 9 پای به صورت پیش فرض استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند از NFC پشتیبانی نمی‌کند. انتظار می‌رود این محصول مانند سایر گوشی‌های سری IQOO، دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد.

image

بنچمارک Master Lu به رزولوشن فول اچ دی پلاس نمایشگر گوشی جدید ویوو اشاره کرده بود. این گوشی هوشمند در نسخه‌ای مجهز به 12 گیگابایت رم نیز وارد بازار خواهد شد. بر اساس تایید 3C، این دستگاه از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به این موضوع که گوشی Vivo iQOO Neo 855 به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده، شاید نسخه دارای چیپست اسنپدراگون 855 پلاس با نام Vivo iQOO Neo 855+ از راه برسد.

گوشی Vivo iQOO Neo 855 در نسخه‌های مختلف وارد بازار شده که بالاترین نمونه آن دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. در رابطه با قیمت گوشی جدید شرکت ویوو اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. لازم به ذکر است؛ هم اکنون گوشی Vivo iQOO Pro در کشور چین به فروش می‌رسد. در آینده نزدیک شاهد افشای مشخصات کامل گوشی جدید ویوو توسط TENAA خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)