خانهاخبار
رونمایی از دوربین سلفی پاپ‌آپ در تصویر تبلیغاتی جدید موتورولا وان هایپر

رونمایی از دوربین سلفی پاپ‌آپ در تصویر تبلیغاتی جدید موتورولا وان هایپر

موتورولا سوم دسامبر از موبایل میان‌رده جدیدی به نام One Hyper رونمایی خواهد کرد. حالا تصویری تبلیغاتی از این گوشی منتشر شده که در آن دوربینی سلفی با طراحی پاپ‌آپ را می‌بینیم.
۱۳۹۸/۹/۹

موتورولا وان هایپر قرار است سوم دسامبر در برزیل معرفی شود. حالا به‌تازگی تصویری تبلیغاتی از این دستگاه منتشر شده که دوربینی سلفی با طراحی پاپ‌آپ در آن دیده می‌شود. این تلفن هوشمند اولین موبایل موتورولا با دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود.

ماه گذشته اخبار زیادی درباره موتورولا وان هایپر منتشر شد و با بخشی از مشخصات کلیدی این دستگاه آشنا شدیم. میان‌رده بعدی موتورولا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۶۴ + ۸ مگاپیکسلی دارد. وان هایپر همچنین نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت +1080p خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

حالا تنها چیزی که درباره این گوشی مشخص نیست قیمت این محصول است که احتمال می‌دهیم چیزی در محدود قیمت موتو وان ویژن و وان زوم باشد. همان طور که گفتیم کمتر از یک هفته تا معرفی این دستگاه باقی مانده و ۱۲ آذر رسما آن را مشاهده خواهیم کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)