خانهاخبار
گلکسی نوت 10 لایت در بنچمارک Geekbench حاضر شد

گلکسی نوت 10 لایت در بنچمارک Geekbench حاضر شد

تا به امروز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با گلکسی نوت 10 لایت بودیم و حالا این دستگاه در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۹/۸

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در حال توسعه نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 10 است. شایعات به شماره مدل SM-N770 گلکسی نوت 10 لایت اشاره کرده بودند. این دستگاه اخیرا در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس این بنچمارک، قدرت محصول آینده سامسونگ توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می‌شود. علاوه بر این موضوع، شاهد کسب تاییدیه FCC برای قلم S Pen این اسمارت فون نیز هستیم که اطلاعاتی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

گوشی گلکسی نوت 10 لایت با شمار مدل SM-N770F در گیک بنچ 5 حاضر شده است. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای امتیاز 667 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 2030 را کسب کرده است. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می‌برد و دارای 6 گیگابایت رم است. قدرت گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می‌شود. این پردازنده قدرت پرچمداران سال گذشته این برند کره‌ای یعنی گوشی‌های گلکسی S9، گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 را تامین می‌کند.

image

به تازگی قلم S Pen مخصوص گوشی گلکسی Note 10 Lite موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. این قلم از بلوتوث پشتیبانی کرده و دارای ژیروسکوپ است. استفاده از ژیروسکوپ پشتیبانی از قابلیت Air Action را برای محصول آینده سامسونگ فراهم می‌کند. ابعاد این قلم تفاوتی با قلم مورد استفاده در گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 ندارد. ابعاد این قلم برابر با 105.18 × 4.35 × 5.80 میلی‌متر اعلام شده است.

تاییدیه FCC شامل تصاویر قلم S Pen می‌شود؛ با این حال تا مه سال آینده میلادی منتشر نخواهند شد. با توجه به این موضوع، احتمالا در همین تاریخ سامسونگ از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. برخی شایعات به معرفی این اسمارت فون در دسامبر سال جاری میلادی اشاره کرده بودند. در صورتی که گلکسی نوت 10 لایت در ماه مه 2020 به صورت رسمی معرفی شود، دومین محصول بااهمیت سامسونگ در سال آینده میلادی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود در ماه فوریه 2020 گوشی‌های سری گلکسی S11 در معرض دید عموم قرار بگیرند. معرفی گلکسی نوت 10 لایت باعث افزایش فروش محصولات این برند کره‌ای در بازار جهانی خواهد شد.

image

با وجود افشای مدل پردازنده و میزان رم مورد استفاده در این گوشی هوشمند، هنوز بسیاری از مشخصات آن نامعلوم است. انتظار می‌رود این دستگاه مانند گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 دارای حفره در مرکز نمایشگر خود باشد و همچنین با 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. به احتمال زیاد این اسمارت فون از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند.

در گذشته نه چندان دور Sammobile با انتشار گزارشی به این موضوع اشاره کرد که گلکسی نوت 10 لایت در برخی بازارها با نام گلکسی A81 برای فروش عرضه می‌شود. این وب‌سایت ادعا کرده که شماره مدل SM-AN815F مربوط به گوشی گلکسی A81 است. سامسونگ برای شماره مدل گوشی‌های سری گلکسی نوت از حرف N استفاده می‌کند. برای مثال گوشی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 9 به ترتیب دارای شماره مدل SM-N970 و SM-N960 هستند. وجود این حرف در شماره مدل گلکسی A81 می‌تواند به معنای پشتیبانی آن از قلم S Pen باشد. با توجه به این موضوع، شاید گلکسی نوت 10 لایت در برخی بازارها با نام گلکسی A81 برای فروش عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۹/۹
امیدوارم قیمت مناسبی داشته باشه و بتونم بخرمش