خانهاخبار
اسکرین‌شات OPPO Reno 3 5G از وجود دوربین سلفی حفره‌ای خبر می‌دهد

اسکرین‌شات OPPO Reno 3 5G از وجود دوربین سلفی حفره‌ای خبر می‌دهد

اخیرا اسکرین‌شاتی منتسب به OPPO Reno 3 5G منتشر شده که در آن می‌توانیم نشانه وجود دوربین سلفی حفره‌ای را در این دستگاه ببینیم. رینو 3 احتمالا در ماه دسامبر معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۸

اوپو احتمالا در ماه دسامبر از تلفن هوشمند Reno 3 رونمایی خواهد کرد. این شرکت چند روز پیش رسما ColorOS 7 را منتشر و در مراسم رونمایی از این رابط کاربری تایید کرد که Reno 3 اولین موبایلی این شرکت خواهد بود که با ColorOS 7 به بازار می‌آید. از زمانی که اوپو و کوآلکام با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند تا موبایلی با پشتیبانی از 5G دوگانه معرفی کنند، همه منتظر هستند تا Reno 3 از راه برسد. حالا تصویری متنسب به این دستگاه منتشر شده که احتمالا از طراحی دوربین سلفی حفره‌ای در این گوشی حکایت دارد.

همان طور که مشاهده می‌کنید، در تصویر پایین سمت چپ قسمت ساعت در گوشه صفحه خالی است. این مسئله می‌تواند ناشی از وجود حفره دوربین سلفی در گوشه نمایشگر باشد. همچنین در این تصویر اشاره به پشتیبانی از سیم کارت‌های 5G را در رینو ۳ می‌بینیم. اوپو تاکنون موبایلی با طراحی حفره‌ای معرفی نکرده و رینو ۳ می‌تواند اولین تلفن این شرکت با طراحی مذکور باشد. گفته می‌شود که این دستگاه احتمالا از پنل آمولد سامسونگ استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد داشت.

image

بر اساس شایعات، OPPO Reno 3 5G نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت. نرخ نوسازی این نمایشگر احتمالا ۹۰ هرتز است. رینو ۳ از چیپست اسنپدراگون ۷۳۵ استفاده خواهد کرد که هنوز رسما توسط کوآلکام معرفی نشده، اما در کنار آن ۸ گیگابایت رم قرار می‌گیرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که حافظه داخلی این دستگاه در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اوپو رینو ۳ فایو جی به احتمال زیاد از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که مجهز به فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC 4.0 خواهد بود. گفته می‌شود که قیمت این تلفن هوشمند برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب ۴۶۹ و ۵۱۲ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)