خانهاخبار
برنامه زمانی احتمالی انتشار اندروید 10 برای دستگاه‌های سامسونگ مشخص شد

برنامه زمانی احتمالی انتشار اندروید 10 برای دستگاه‌های سامسونگ مشخص شد

بر اساس اطلاعاتی که توسط یکی از شعب سامسونگ در اپلیکیشن Samsung Members به اشتراک گذاشته، برنامه زمانی احتمالی انتشار اندروید 10 برای دستگاه‌های منتخب سامسونگ مشخص شده است.
۱۳۹۸/۹/۷

تولیدکنندگان مختلف تلفن‌های هوشمند مشغول کار روی آپدیت اندروید ۱۰ هستند تا آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست کاربران برسانند. سونی اندروید ۱۰ را از ماه آینده میلادی منتشر می‌کند، وان پلاس مدتی است که عرضه این آپدیت را آغاز کرده و شیائومی هم به آرامی دست به انتشار نسخه بعدی اندرویدی برای تلفن‌های هوشمند خود زده است. حالا در خبری شعبه اسرائیلی سامسونگ در اپلیکیشن Samsung Members تایید کرده که اندروید ۱۰ در چه تاریخی برای کدام دستگاه‌های این شرکت منتشر می‌شود.

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، سامسونگ One UI 2.0 را که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده از ابتدای سال ۲۰۲۰ برای شماری از محصولات خود منتشر خواهد کرد. گلکسی اس ۱۰ ای، گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی نوت ۹ و گلکسی A30 قرار است در ماه ژانویه این آپدیت را دریافت کنند. کاربران گلکسی A80 در ماه مارس به این نسخه دست پیدا می‌کنند، و گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نیز در ماه آوریل جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد.

البته در ماه آوریل محصولات دیگری از جمله گلکسی A50، گلکسی A70، گلکسی A9 2018، گلکسی A7 2018 و گلکسی تب S6 نیز اندروید ۱۰ می‌گیرند. این به‌روزرسانی در ماه مه به گلکسی A10، گلکسی A10s، گلکسی A20 و گلکسی A30s می‌رسد. گلکسی J6 و گلکسی A20s در ماه ژوئن به اندروید ۱۰ دست خواهند یافت، و کاربران گلکسی +J6، گلکسی J8 و گلکسی تب S5 نیز در ماه ژوئیه به‌روز خواهند شد. در انتها، سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ را در ماه اوت برای گلکسی تب A8 2019 و در ماه سپتامبر برای گلکسی تب S4 و گلکسی تب A 10.5 منتشر می‌کند.

با توجه به این که این اطلاعات از شعبه اسرائیلی سامسونگ منتشر شده، ممکن است برنامه زمان‌بندی انتشار آپدیت‌ها در سایر مناطق متفاوت باشد. گوگل در ماه اکتبر اعلام کرد که شرکت‌هایی نظیر ایسوس، ال‌جی، موتورولا، اوپو، ریلمی، سامسونگ، شارپ، سونی و ویوو متعهد شده‌اند که اندروید ۱۰ را تا انتهای سال ۲۰۲۰ برای دستگاه‌های خود منتشر کنند. بنابراین این احتمال وجود دارد که در هفته‌های پیش رو جدول زمان‌بندی انتشار سایر بازارها به صورت جداگانه منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۹/۸
الان اپدیت اندروید ۱۰ بتا برای a50 تو اسرائیل منتشر شده

مسعود

۱۳۹۸/۹/۸
اخه حیف نیست نوت 8 نگیره بعد J6 بگیره ؟انصاااااااااااااااااااااااااااااااااف نیست