خانهاخبار
پوستر جدیدی از دوربین چهارگانه Vivo X30 منتشر شد

پوستر جدیدی از دوربین چهارگانه Vivo X30 منتشر شد

در ادامه کمپین تبلیغاتی Vivo X30 امروز نوبت به انتشار پوستر جدیدی رسیده که دوربین چهارگانه این تلفن هوشمند را در نمایی نزدیک‌تر به ما نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم لنز پریسکوپ دستگاه را مشاهده کنیم.
۱۳۹۸/۹/۷

شرکت Vivo چند روز پیش در تیزری تبلیغاتی از قاب پشتی گوشی آتی خود یعنی Vivo X30 رونمایی کرد. در ادامه مشخص شد که این موبایل از زوم ۶۰ برابری پشتیبانی می‌کند. حالا امروز پوستر تازه‌ای از این دستگاه منتشر شده که دوربین چهارگانه Vivo X30 را از نمایی نزدیک‌تر نشان می‌دهد و وجود لنز پریسکوپ را در این ماژول تایید می‌کند.

Vivo X30 دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی دارد که لنز چهارم آن در خارج از ماژول اصلی قرار گرفته است. این لنز جداگانه احتمالا همان لنز پریسکوپ تله‌فوتو است که از زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم عادی ۶۰ برابری پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه ویوو اطلاعات خاصی درباره پیکربندی این دوربین منتشر نکرده است. برخی شایعات می‌گویند این لنز پریسکوپ فقط در مدل پرو X30 قرار می‌گیرد، با این حال اطلاعات موثقی در این باره در دسترس نیست.

سری Vivo X30 اولین سری تلفن‌های هوشمند ویوو خواهد بود که با کمک چیپست اگزینوس ۹۸۰ سامسونگ از 5G دوگانه استفاده خواهد کرد. فعلا ایده‌ای درباره طراحی جلویی این دستگاه نداریم. مرجع 3C چین مدتی پیش به این گوشی مجوز داده و مشخص کرده بود که X30 با شارژ سریع ۳۳ واتی به بازار می‌آید.

سری قبلی این گوشی یعنی Vivo X27 نمایشگری بدون ناچ داشت که برای دوربین سلفی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کرد. مدل پرو آن دستگاه دارای پاپ‌آپ بزرگ‌تری بود که فلش LED و لنز دوربین را در خود جا داده بود. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم ویوو برای سری X30 چه کار خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش داشته باشد.

این شرکت چندی پیش گوشی جدید به نام Vivo Z5i را روانه بازار کرد که در واقع همان Vivo U3 اما این بار با حافظه بیشتر بود. اکنون گفته می‌شود که Vivo X30 با قیمت پایه ۴۵۶ دلار و Vivo X30 Pro با قیمت پایه ۵۷۰ دلار به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)