خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس 11 پلاس با دوربین پنج‌گانه منتشر شد

رندرهای گلکسی اس 11 پلاس با دوربین پنج‌گانه منتشر شد

پس از گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 ای، حالا نوبت به برادر بزرگ‌تر این خانواده رسیده تا رندرهای آن منتشر شود. در تصاویر کامپیوتری این دستگاه دوربینی پنج‌گانه به شکل مستطیل را مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۸/۹/۷

در یک هفته گذشته رندرهای مربوط به دو عضو کوچک‌تر خانواده گلکسی اس ۱۱ منتشر شد و حالا نوبت به قدرتمندترین آن‌ها یعنی گلکسی اس ۱۱ پلاس رسیده است. این دستگاه از نظر ظاهری شبیه گلکسی اس ۱۱ و اس ۱۱ ای است و نمایشگر خمیده با دوربین سلفی حفره‌ای در مرکز صفحه دارد.

image

در سمت راست بدنه گلکسی اس ۱۱ پلاس دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شود و در پایین آن هم پورت USB-C را می‌بینیم. اما قاب پشتی همان جایی که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند. گلکسی اس ۱۱ پلاس دارای ماژول دوربین بزرگ‌تری به شکل مستطیل است که پنج دوربین و دو سنسور کوچک در آن وجود دارد که احتمالا یکی از این سنسورهای کوچک مربوط به فوکوس خودکار لیزری است. لنز اصلی این دوربین احتمالا لنزی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری است.

image

طبق اعلام افشاگر معروف Ice Universe، این رندرها کاملا دقیق نیستند و طراحی واقعی دستگاه بسیار زیباتر از چیزی است که در این رندرها به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که ضخامت گلکسی اس ۱۱ با دوربین به ۱۰.۲ میلی متر می‌رسد و بدون آن ۸.۸ میلی متر است. این دستگاه نمایشگری ۶.۹ اینچی دارد که احتمالا زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

image

در حال حاضر اطلاعات موثقی درباره گلکسی اس ۱۱ پلاس در دسترس نداریم، اما اگر بنچمارک گیک‌بنچ را مبنا قرار دهیم، باید منتظر حضور چیپست اگزینوس ۹۸۳۰ به همراه ۱۲ گیگ رم و اندروید ۱۰ در این دستگاه باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

پویا

۱۳۹۸/۹/۷
دوستان تو سایتی دیدم نوشته بودن تو کامنت ها نمایشگر نوکیا 7 پلاس رو دو شرکت ساختن گودکس و نواتک میگن مال نواتک مشکل میخوره ایراد داره صفحش فقط با رفتن تو تنظیمات تو درباره تلفن میشه فهمید ساخت کدوم شرکته کسانی که خریدن مشکل داشتن تا حالا ؟ یکی هم بود میگفت رنگ سفیدش اینطوریه کسی مشکلی نداشته ؟انگار هی صفحه فریز میشه و....

محمد

۱۳۹۸/۹/۷
کم کم گوشیها دارن به جایی میرن که پشتشون فقط لنز دوربین باشه۵تا۱۰تا۱۵تا و چقدر هم از زیبایی گوشی کم میکنه.پشت این یکی که انگار یه پنجره گوشه یه دیوار کار گذاشتن.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۷
?گلکسی11?
آیفون را شَل و پَل می‌کند
هوآوی را خون‌دماغ می‌کند
سونی را کِز می‌دهد?☻