خانهاخبار
گوشی Vivo Z5i معرفی شد؛ دستگاهی آشنا با حافظه بیشتر

گوشی Vivo Z5i معرفی شد؛ دستگاهی آشنا با حافظه بیشتر

ویوو امروز گوشی جدیدی را به خانواده Z خود اضافه کرد که در واقع قبلا آن را با نام دیگری معرفی کرده بود. Vivo Z5i جدیدترین موبایل این شرکت است که دستگاهی آشنا را این بار با حافظه بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۹/۷

شرکت ویوو با رونمایی از Vivo Z5i این تلفن هوشمند را به خانواده Z5 یعنی Vivo Z5 و Vivo Z5x اضافه کرد. اگرچه Vivo Z5i به عنوان موبایلی تازه معرفی شده، اما دستگاهی جدید به حساب نمی‌آید. این تلفن هوشمند در واقع همان Vivo U3 است که با همان شماره مدل حالا با حافظه بیشتر و نامی تازه دوباره روانه بازار می‌شود.

Vivo Z5i ابعادی ۱۶۲ در ۷۶ در ۸.۸ میلی متری دارد و وزن آن ۱۹۳ گرم است. این دستگاه به نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD مجهز شده و نسبت تصویرش ۱۹.۵:۹ است. در بالای این صفحه نمایش ناچ قطره‌ای قرار گرفته تا نسبت صفحه به بدنه این گوشی به ۹۰.۳ درصد برسد.

موتور محرک Vivo Z5i چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ کوآلکام است که همراه با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. در بخش حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت فضا ارائه شده که می‌توانید آن را با کارت microSD ارتقا دهید. Vivo Z5i به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و با رابط کاربری FunTouch OS 9.2 عرضه می‌شود. در این نسخه از فناوری مولتی-توربو و Game Cube 7.0 برای بهینه‌سازی بازی‌ها استفاده می‌شود. موبایل جدید Vivo باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای دوربینی سه‌گانه است که از سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.78، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی متری تشکیل شده است. Vivo Z5i برای تصاویر سلفی از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی در قاب پشتی آن قرار گرفته و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به سیستم تشخیص چهره، 4G VoLTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

Vivo Z5i از تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) با قیمت ۲۲۵ دلار وارد بازار می‌شود. این گوشی هم‌اکنون در فاز پیش‌خرید است و در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس قرار دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)