خانهاخبار
هندزفری کاملا بیسیم Honor Flypods 3 از راه رسید

هندزفری کاملا بیسیم Honor Flypods 3 از راه رسید

آنر نسل سوم هندزفری فلای پادز 3 را امروز با ویژگی‌هایی معرفی کرد که می‌تواند تنه به تنه محصولات ایرپاد اپل بزند. این دستگاه قابلیت حذف نویز دارد و با قیمتی مناسب‌تر از نمونه‌های مشابه به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۹/۵

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، امروز در مراسمی به معرفی چند محصول جدید از جمله سری تلفن‌های هوشمند Honor V30، ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 و هندزفری کاملا بیسیم Honor Flypods 3 پرداخت. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به فلای‌پادز ۳ بیندازیم.

فلای‌پادز ۳ دارای دو ایرباد کاملا بیسیم جداگانه است که طراحی تو-گوشی دارند. آنر امروز در کنفرانس خود این هندزفری بیسیم و کیس شارژر سفید رنگ آن را به کاربران معرفی کرد. فلای‌پادز ۳ مثل ایرپاد اپل دسته‌ای نسبتا بلند دارد که به بدنه دستگاه وصل شده و در نوک آن بالشتک سیلیکونی قرار گرفته است.

فلای‌پادز ۳ از نظر سخت‌افزار داخلی سیم‌پیچ پویای ۱۰ میلی متری دارد که به معنای صدای باس قوی‌تر است. آنر برای فراهم‌سازی تجربه صوتی غنی‌تر و واضح‌تر از دیافراگم کامپوزیت پلیمری استفاده کرده و کنار آن سیستمی به نام Golden Ear را قرار داده که اکولایزر سه-فرکانسه است. این ایرفون ۳ میکروفون منحصر به فرد دارد که یکی برای تماس‌ها، یکی داخل ایرباد برای دریافت صداها و آخری خارج آن به منظور دریافت صداهای محیطی تعبیه شده است.

image

آنر فلای‌پادز ۳ قابلیت حذف نویز دوگانه دارد که از ناحیه منبسط میکروفون برای ضبط صداهای محیطی و ارسال امواج خثنی‌کننده به درون گوش کاربر استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین اصوات به دام افتاده در گوش را با میکروفون ثانویه ضبط می‌کند تا با ارسال موج‌های خنثی‌کننده ثانویه هر گونه صدای اضافه را حذف کند.

افزون بر این، کاربران لازم نیست برای شنیدن صدای محیط ایربادها را از گوش خود خارج کنند، چون این دستگاه قابلیتی دارد که در صورت نیاز کاربر اجازه می‌دهد صداها از میکروفون فلای‌پادز به گوش او برسند. این قابلیت باعث می‌شود در هنگام شنیدن موسیقی یا تماشای ویدیو در محیط‌های خارجی تجربه صوتی بهتری داشته باشید.

شرکت آنر هندزفری Flypods 3 را با قیمت تقریبی ۱۱۳ دلار از تاریخی که هنوز دقیقا مشخص نشده است روانه بازار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)