خانهاخبار
نوکیا 9.1 پیور ویو اوایل سال آینده از راه می‌رسد

نوکیا 9.1 پیور ویو اوایل سال آینده از راه می‌رسد

بر اساس گزارش جدیدی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گوشی نوکیا 9.1 پیور ویو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس اوایل سال 2020 معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۵

در ماه‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌های زیادی در  رابطه با گوشی نوکیا 9.1 PureView بودیم که به توسعه این گوشی هوشمند توسط شرکت HMD Global اشاره داشتند. امسال شاهد رونمایی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو با دوربین اصلی پنج‌گانه بودیم. در حالی که انتظار داشتیم گوشی جایگزین آن امسال وارد بازار شود، نوکیا سال آینده آن را معرفی و به فروش می‌رساند. بر اساس گزارشی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، نوکیا 9.1 پیور ویو دارای مشکل مشابه با نسل کنونی خود خواهد بود.

توسعه نسل اولیه نوکیا 9 پیور ویو در سال 2018 شروع شد. این گوشی هوشمند به علت استفاده از دوربین اصلی پنج‌گانه در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار، یک پرچمدار بی‌نظیر در سال 2018 محسوب می‌شد. همانطور که از یک پرچمدار 2018 انتظار می‌رفت، نوکیا برای آن چیپست اسنپدراگون 845 را در نظر گرفت. در حالی که این موارد نوید یک پرچمدار قدرتمند را می‌دادند، نوکیا 9 پیور ویو امسال معرفی و تبدیل به یک پرچمدار قدیمی شد. در حقیقت معرفی دیرهنگام، یک پرچمدار جذاب را تبدیل به محصولی نامناسب کرد. اکثر پرچمداران اندرویدی 2019 دارای چیپست اسنپدراگون 855 هستند.

image

بر اساس اطلاعات جدید، نوکیا 9.1 پیور ویو اوایل سال آینده میلادی از راه می‌رسد. این پرچمدار برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 855 و یا اسنپدراگون 855 پلاس استفاده خواهد کرد. این موضوع می‌تواند برای گوشی نوکیا 9.1 PureView دردساز شود، چرا که اکثر پرچمداران اندرویدی سال آینده با پردازنده اسنپدراگون 865 وارد بازار خواهند شد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی پنج‌گانه کارل زایس مجهز می‌شود که برای یک پرچمدار در سال 2020 چندان شگفت‌انگیز نیست. در حال حاضر شیائومی گوشی هوشمند خود با دوربین اصلی پنج‌گانه را معرفی کرده است. با توجه به گزارش جدید، به نظر می‌رسد HMD Global اشتباه امسال خود را بار دیگر تکرار کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۹/۱۳
قیمت 12 میلیون لابد