خانهاخبار
طراحی پشتی و دوربین چهارگانه Vivo X30 در تیزری تبلیغاتی نمایان شد

طراحی پشتی و دوربین چهارگانه Vivo X30 در تیزری تبلیغاتی نمایان شد

شرکت ویوو با انتشار تیزر تبلیغاتی کوتاهی از Vivo X30، طراحی قاب پشتی این دستگاه و دوربین چهارگانه تلفن هوشمند جدید خود را به معرض نمایش گذاشت.
۱۳۹۸/۹/۵

شرکت ویوو در ماه دسامبر امسال سری جدید Vivo X30 را با پشتیبانی از 5G معرفی خواهد کرد. این خط تولید احتمالا شامل دو گوشی X30 5G و X30 Pro 5G است. حالا امروز ویدیوی کوتاهی منتشر شده که اولین تیزر تبلیغاتی رسمی برای Vivo X30 به حساب می‌آید. این تیزر نه تنها طراحی قاب پشتی دستگاه را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند اشاره‌ای به استفاده از لنز پریسکوپ در این تلفن هوشمند داشته باشد.

تیزر Vivo X30 دستگاهی را نشان می‌دهد که طراحی عقب شیشه‌ای با گرادیان رنگی چشم‌نواز دارد. این موبایل دارای ماژول دوربینی با چینش عمودی در گوشه سمت چپ دستگاه است و ظاهرا سه لنز در آن تعبیه شده. البته لنز چهارمی هم دیده می‌شود که خارج از این ماژول و در کنار فلش LED دستگاه قرار گرفته است. در انتهای این ویدیویی پیغامی نشان داده می‌شود که می‌گوید سری Vivo X30 تجربه عکاسی حرفه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Vivo X30 احتمالا لنز پریسکوپ خواهد داشت. این دستگاه اخیرا در یک رئالیتی شوی چینی رویت و مشخص شده بود که دارای قابلیت زوم ۶۰ برابری است. فعلا اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در دسترس نیست. اما ویوو تایید کرده که سری X30 از چیپست اگزینوس ۹۸۰ استفاده خواهد کرد. این چیپست دارای مودم 5G داخلی است و از فناوری‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند.

image

پیش‌تر موبایل جدیدی از ویوو با فناوری 5G در مرجع 3C چین مجوز گرفته بود که از شماره مدل V1938T استفاده می‌کرد. گفته می‌شد که آن دستگاه احتمالا با شارژر ۳۳ واتی به بازار می‌آید. حالا این احتمال مطرح شده که V1938T همان Vivo X30 باشد.

ویوو X30 و ویوو X30 پرو احتمالا به ترتیب از نمایشگرهای ۶.۵ و ۶.۸۹ اینچی +FHD استفاده می‌کنند که زیر آن‌ها حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. گفته می‌شود که این پنل‌ها دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هستند. X30 احتمالا ۸ گیگ رم، ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت باتری و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت، در حالی که X30 پرو احتمالا از ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

دوربین ویوو X30 احتمالا شامل لنزهای ۶۴ + ۸ + ۱۳ + ۲ مگاپیکسلی خواهد بود، و X30 پرو نیز لنزهای ۶۰ + ۱۳ + ۱۳ + ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار داریم که هر دو دستگاه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که مدل عادی و پرو X30 به ترتیب با قیمت تقریبی ۴۵۵ و ۵۶۸ دلار روانه بازار شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)