خانهاخبار
Realme X50 5G به‌زودی با سلفی حفره‌ای دوگانه معرفی می‌شود

Realme X50 5G به‌زودی با سلفی حفره‌ای دوگانه معرفی می‌شود

شرکت Realme با انتشار تصویری از اولین تلفن هوشمند 5G خود دستگاهی موسوم به X50 5G را به تصویر کشید که دارای دوربین سلفی دوگانه با طراحی حفره‌ای است.
۱۳۹۸/۹/۵

شرکت ریلمی سال گذشته در هند افتتاح شد و امسال به بازار چین راه پیدا کرد. آن‌ها چند وقت پیش گوشی پرچمداری به نام Realme X2 Pro را معرفی کردند که به محبوبیت زیادی رسید. حالا چند ماهی است که این کمپانی در حال کار روی موبایلی با پشتیبانی از فناوری 5G است. این شرکت اخیرا تایید کرده که آن‌ها از اولین شرکت‌هایی خواهند بود که از چیپست جدید 5G کوآلکام استفاده خواهند کرد. حالا ظاهرا این قدر به زمان عرضه اولین موبایل 5G ریلمی نزدیک شده‌ایم که مدیر ارشد بازاریابی شعبه چین این شرکت بخشی از مشخصات این محصول را منتشر کرده است. او می‌گوید اولین تلفن هوشمند 5G آن‌ها با نام Realme X50 5G به بازار می‌آید و این خط تولید می‌خواهد مرزهای مرسوم فناوری را جابجا کند.

مدیر بازاریابی ریلمی، شو چی، تایید کرده که Realme X50 5G از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند. تصویر تبلیغاتی این محصول از موبایلی با دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه خبر می‌دهد. این دستگاه شباهت زیادی به ردمی K30 دارد که قرار است ماه آینده در چین معرفی شود.

در حال حاضر هیچ بخشی از مشخصات X50 5G مشخص نیست. ولی با توجه به تبلیغات موجود این احتمال داده می‌شود که تلفن مذکور در انتهای ماه دسامبر در چین رونمایی شود. کوآلکام چیپست دوگانه 5G خود را در بازه زمانی ۳ تا ۵ دسامبر در کنفرانس «اسنپدراگون تِک سامیت» معرفی خواهد کرد. بنابراین انتظار داریم که ریلمی محصولش را به فاصله کوتاهی بعد از این رونمایی روانه بازار کند.

پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود که از احتمال قرارگیری اسنپدراگون سری ۷۰۰ در X50 5G خبر می‌داد. اکنون با توجه به این که به نظر می‌رسد کوآلکام قصد رونمایی از اسنپدراگون ۷۳۵ را داشته باشد، ممکن است ریلمی از همین چیپست در اولین موبایل 5G خود استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که احتمالا ریلمی در حال کار روی نسخه پرو این دستگاه است و آن را با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ روانه بازار خواهد کرد. با این حال، تا زمانی که گزارش‌ها و اخبار بیشتری در این زمینه منتشر نشود نمی‌توانیم با اطمینان این اطلاعات را تایید کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)