خانهاخبار
بنچمارک گلکسی اس 11 برای اولین بار در گیک‌بنچ مشاهده شد

بنچمارک گلکسی اس 11 برای اولین بار در گیک‌بنچ مشاهده شد

مدل 5G گلکسی اس 11 برای نخستین بار در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. این دستگاه از چیپست اگزینوس 990 استفاده می‌کند و رم بسیار بالایی دارد که احتمالا به استانداردی برای این مدل تبدیل شده است.
۱۳۹۸/۹/۵

اولین بنچمارک گلکسی اس ۱۱ سرانجام در سرویس گیک‌بنچ مشاهده شد. دستگاهی که امروز با شماره مدل SM-G986B در این سرویس ثبت شده نسخه 5G گلکسی اس ۱۱ است که از چیپست اگزینوس ۹۹۰ به همراه ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. همان طور که انتظار داشتیم، این دستگاه به صورت پیش‌فرض به اندروید ۱۰ مجهز است.

نکته جالب توجه این است که مدل میانی از سه‌گانه اصلی پرچمداران بعدی سامسونگ ۱۲ گیگ رم خواهد داشت. در پرچمداران سال گذشته فقط گلکسی اس ۱۰ پلاس بود که در مدل دارای ۱ ترابایت حافظه داخلی ۱۲ گیگابایت رم ارائه می‌کرد. سامسونگ چند ماه پیش با معرفی گلکسی نوت ۱۰ پلاس نشان داد که تمام مدل‌های این گوشی ۱۲ گیگابایت رم دارند، و حالا نوبت به مدل میانی گلکسی اس ۱۱ رسیده تا از ۱۲ گیگابایت رم بهره‌مند شود.

البته نباید فراموش کنیم که این بنچمارک متعلق به مدل 5G گلکسی اس ۱۱ است و شاید مدل LTE این مقدار رم نداشته باشد. بر اساس اعلام منابع آگاه، مدل‌های 5G و LTE گلکسی اس ۱۱ در بخش ظرفیت حافظه داخلی یکسان نخواهند بود. مدل 5G دارای مدل‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود در حالی که مدل LTE صرفا در دو مدل ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار می‌آید. بنابراین ممکن است در بخش رم نیز تفاوت‌هایی میان این دو مدل وجود داشته باشد.

همچنین، هنوز مشخص نیست که ۱۲ گیگابایت رم در تمامی نسخه‌های گلکسی اس ۱۱ فایو جی با حافظه‌های داخلی مختلف وجود خواهد داشت یا صرفا در مدل ۵۱۲ گیگابایتی ظاهر می‌شود. با این حال، می‌دانیم که گلکسی اس ۱۱ پلاس در تمامی مدل‌ها با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. مدل ۱۱ پلاس در چهار ظرفیت داخلی مشتمل بر ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت به بازار می‌آید تا تمام سلایق را پوشش دهد

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۹/۵
?مثل عروسی که از هر انگشتش هشت‌تا هنر می‌ریزه، گلکسی11 هم هشت‌ویژگیِ بارز داره:
1) گوریلاگلس6
2) چیپست ادغام شده با 5G
3) نرخ نوسازی 120 هرتز
4) نمایشگر "سوپر داینامیک"
5) باتریِ یُوغور
6) دوربین 108مگاپیکسل
7) اندروئید Q
8) پشتیبانی از یک‌ترابایت حافظه

عارف

۱۳۹۸/۹/۵
قاط زدین انگار... اگزینوس 990 نداریم اون کارین 990هست که هوآوی استفاده میکنه سامسونگ اگزینوس 9830 استفاده کرده... افتاااد