خانهاخبار
بیل گیتس از خلاقیت هوآوی و تحریم‌های آمریکا می‌گوید

بیل گیتس از خلاقیت هوآوی و تحریم‌های آمریکا می‌گوید

مدیرعامل پیشین مایکروسافت و هم‌بنیان‌گذار این شرکت که حالا دوباره ثروتمندترین فرد دنیا شده، درباره تحریم آمریکا علیه هوآوی و خلاقیت این شرکت صحبت کرده است.
۱۳۹۸/۹/۵

هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت و ثروتمندترین فرد کنونی دنیا، بیل گیتس، اخیرا در مصاحبه‌ای حرف‌های خوبی درباره هوآوی زده است. گیتس چند وقت پیش در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز به صحبت درباره هوآوی و تحریم‌های آمریکا پرداخته بود و حالا دوباره در مصاحبه دیگری درباره نوآوری‌های این غول بزرگ چینی این شرکت صحبت کرده است.

مدیرعامل پیشین مایکروسافت قبلا گفته بود: 

محصولات هوآوی هم درست مثل تمامی کالاها و خدمات باید به صورت بی‌طرفانه آزمایش و بررسی شود. آیا از تجهیزات هوآوی برای شنود استفاده شده است؟ فکر می‌کنید هر چیزی که از چین وارد آمریکا می‌شود بد است؟ یا هر چیزی مثل موتور هواپیما، نرم‌افزار یا سایر اقلام آمریکایی بد هستند؟ ایده‌هایی که در حال حاضر بیان می‌شود دیوانه‌وارند.

اکنون به گزارش خبرگزاری First Financial News، بیل گیتس دوباره در گفتگویی با رسانه‌های چینی در پکن پیرامون هوآوی حرف زده است:

شکی نیست که شرکت‌های چینی در بسیاری از حوزه‌ها در سطح جهانی پیشگام هستند. این مسئله برای تمام دنیا مفید است. هوآوی در رقابت با سایر شرکت‌ها محصولات 5G کم‌هزینه می‌سازد. این اتفاق باعث می‌شود که بقیه هم قیمت خود را پایین بیاورند یا محصولات خود را بهبود ببخشند. این اتفاق خوبی است. هوآوی همواره بسیار خلاق بوده است.

گیتس می‌گوید مبادلات و همکاری‌های میان چین و آمریکا تفاهمی مشترک را میان این دو کشور پدید آورده است. او باور دارد که آمریکا از این بازار آزاد منتفع است و نمی‌تواند صرفا به خاطر چینی بودنِ هوآوی درها را به روی این شرکت ببندد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)