خانهاخبار
رندرهای گلکسی S11e منتشر شد؛ دوربین اصلی سه گانه

رندرهای گلکسی S11e منتشر شد؛ دوربین اصلی سه گانه

رندرهای گلکسی S11e به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند که رقیب آیفون 11 محسوب می‌شود، دارای دوربین اصلی سه گانه است.
۱۳۹۸/۹/۴

دیروز شاهد انتشار رندرهای گلکسی S11 در فضای مجازی بودیم و حال رندرهای برادر کوچکتر و ارزان‌تر آن، گلکسی S11e در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. ویدیوی 360 درجه‌ای از این گوشی هوشمند توسط Steve Hemmerstoffer با همکاری PriceBaba منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. گلکسی S11e مانند برادر بزرگترش دارای طراحی جدیدی برای پنل پشتی خود است. در سمت چپ بخش بالایی پنل پشتی این گوشی هوشمند یک المان چهارگوش به چشم می‌خورد که دوربین اصلی را میزبانی می‌کند. در ادامه رندرهای این دستگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حضور دوربین اصلی سه گانه در سامسونگ گلکسی S11e

image

گلکسی S10e و آیفون 11 به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده‌اند. سامسونگ قصد دارد در این بخش از بازار قدم مثبتی برداشته و گلکسی S11e را با دوربین اصلی سه گانه وارد بازار کند. در رابطه با سنسورهای دوربین اصلی این گوشی هوشمند اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته، البته انتظار می‌رود سنسور اصلی مورد استفاده در آن با گلکسی اس 11 یکسان باشد. در همین راستا احتمالا شاهد حضور سنسور 108 مگاپیکسلی در این اسمارت فون باشیم. این سنسور تصاویر با کیفیت 27 مگاپیکسلی ثبت می‌کند و در شرایط نوری ضعیف نیز قادر به ثبت تصاویر با کیفیت مناسب خواهد بود.

انتظار می‌رود سنسور اصلی توسط یک دوربین اولترا واید و یک لنز تله فوتو جدید همراهی شود. بر اساس شایعات و گزارش‌ها، گوشی‌های گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ با این حال نباید منتظر حضور چنین ویژگی در برادر کوچکتر آن‌ها باشیم. احتمالا گلکسی S11e دارای قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری خواهد بود. افزایش کیفیت دوربین این گوشی هوشمند باعث عملکرد بهتر آن در مقایسه با گلکسی S10e خواهد شد و همچنین آن را تبدیل به رقیبی مناسب برای آیفون 11 می‌کند.

پنل پشتی این اسمارت فون دارای جنس شیشه‌ای خواهد بود و همچنین از فریم آلومینیومی بهره می‌برد. این فریم باریک‌تر از گذشته است؛ با این حال همچنان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا را میزبانی می‌کند. با توجه به این موضوع، سامسونگ همچنان به استفاده از دکمه‌های فیزیکی در محصولات خود ادامه می‌دهد. در بخش زیرین این دستگاه شاهد قرارگیری پورت USB Type-C، حفره‌های اسپیکر و میکروفن هستیم. در این رندرها، درگاه سیم‌کارت غایب است. Hemmerstoffer علت این موضوع را نامشخص بودن محل آن اعلام کرده است.

خداحافظی گلکسی S11e با نمایشگر تخت

image

سامسونگ گلکسی S11e به صفحه نمایش خمیده Infinity-O مجهز می‌شود. این نمایشگر در مقایسه با گلکسی S10e کاملا متفاوت است. حفره درون این پنل به مرکز آن منتقل شده است و همچنین نسبت به گذشته حاشیه‌های بسیار کمتری در اطراف آن به چشم می‌خورد. در حالی که گلکسی S10e دارای نمایشگر مسطح است، سامسونگ برای نسل جدید آن از صفحه نمایش خمیده استفاده خواهد کرد. ابعاد نمایشگر این دستگاه از 5.8 اینچ به 6.3 اینچ افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از صفحه نمایش بزرگتر و طراحی جدید پنل جلویی به معنای تغییر در ابعاد کلی این گوشی هوشمند است. ابعاد گلکسی S10e برابر با 7.9 × 69.9 × 142.2 میلی‌متر است و حال اطلاعات جدید به ابعاد  7.9 × 69.1 × 151.7 میلی‌متری گلکسی S11e اشاره می‌کند. ارتفاع این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته افزایش داشته است که تقریبا برابر با گلکسی S10 با نمایشگر 6.1 اینچی شده است.

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S11e

image

به احتمال زیادی گلکسی S11e در تاریخ 18 فوریه معرفی می‌شود. در این تاریخ با گوشی‌های گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس نیز ملاقات خواهیم کرد. بر اساس شایعات، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس به صورت استاندارد از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کنند و گلکسی S11e نیز در نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G وارد بازار می‌شود. در نهایت باید به احتمال عرضه این محصولات در تاریخ 8 مارس اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)