خانهاخبار
گلکسی A51 با دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو از راه می‌رسد

گلکسی A51 با دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو از راه می‌رسد

در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی A51 بودیم. حال بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند به دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۹/۳

در حال حاضر سامسونگ مشغول توسعه چندین گوشی هوشمند است که احتمالا سال آینده میلادی وارد بازار می‌شوند. علاوه بر گوشی‌های پرچمدار، گوشی‌های گلکسی نوت 10 لایت، گلکسی S10 لایت، گلکسی A91 و گلکسی A51 نیز محصولات آینده این برند کره‌ای را تشکیل می‌دهند. در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی A51 بودیم. این دستگاه موفق به کسب تاییدیه در کشور کره جنوبی شده بود و حال شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون هستیم.

در گذشته گزارش‌ها و شایعات به حضور دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی گلکسی A51 اشاره کرده بودند. در حقیقت انتظار می‌رود گلکسی A51 ارزان‌ترین گوشی هوشمند شرکت سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه باشد. همانطور که می‌توان از نام آن حدس زد، این دستگاه به عنوان جایگرین گلکسی A50 وارد بازار می‌شود. گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود. این دستگاه دارای سنسورهای اصلی، اولترا واید، تشخیص عمق و تله فوتو است.

image

برخلاف گلکسی A9، به نظر می‌رسد گلکسی A51 دارای سنسور چهارم 5 مگاپیکسلی ماکرو باشد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود که توسط سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. با توجه به این موضوع که گلکسی A51 با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، استفاده از لنز ماکرو در آن منطقی به نظر می‌رسد.

در گذشته شایعات و گزارش‌های متعددی مشخصات فنی این گوشی هوشمند را فاش کرده بودند. انتظار می‌رود گلکسی A51 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس باشد که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. همانند گوشی‌های سری گلکسی نوت 10، گوشی میان‌رده آینده سامسونگ دارای حفره در مرکز صفحه نمایش خواهد بود. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اگزینوس 9611 تامین می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. از سایر مشخصات این محصول می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)