خانهاخبار
آپدیت جدید اندروید 10 برای گلکسی اس 10 منتشر شد

آپدیت جدید اندروید 10 برای گلکسی اس 10 منتشر شد

سامسونگ ساعاتی پیش آپدیت بتای جدید اندروید 10 را برای سری گلکسی اس 10 منتشر کرد تا بخشی از مشکلات اساسی این سیستم عامل را برطرف کند.
۱۳۹۸/۹/۳

سامسونگ در چند وقت اخیر در زمینه انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیار فعال بوده و حالا نوبت به نسخه بتای دیگری از آپدیت اندروید ۱۰ برای سری گلکسی اس ۱۰ رسیده است. این به‌روزرسانی هفتمین آپدیت بتای اندروید ۱۰ است که حالا با شماره نسخه G97*U1UEU2ZSKL و G97*NKSU3ZSKL به ترتیب در اختیار کاربران آمریکایی و کره‌ای قرار گرفته است.

این بتا ظاهرا چند مشکل اساسی را حل می‌کند. مثلا در آخرین نسخه اندروید ۱۰ ایرادی به نام «مشکل ریست دستگاه» وجود داشت که در واقع باعث می‌شد صفحه خانگی دستگاه کرش کند. می‌توانید سایر مشکلاتی را که در این آپدیت رفع می‌شود در تصویر زیر مشاهده کنید. با توجه به ماهیت اصلاحات این به‌روزرسانی، احتمال می‌دهیم که این آپدیت برای کاربران سایر کشورها هم منتشر شود. با این حال در زمان نگارش این مطلب فعلا در سایر کشورها خبری از این آپدیت نیست.

برای نصب این به‌روزرسانی می‌توانید به بخش Settings > Software Update بروید و گزینه Download and Install را انتخاب کنید. حجم آپدیت مذکور بسته به دستگاه و کشور شما چیزی حدود ۱۳۰ تا ۲۰۰ مگابایت خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

...

۱۳۹۹/۸/۱۲
سلام برای S10 پلاس من هنوزم نیومده اندروید 10 باید چی کار کنم،گ

علی

۱۳۹۸/۱۰/۳
بنده گوشی گالکسی اس 10 پلاس رو به اندروید 10 آپدیت کردم. متاسفانه برنامه همراز بانک تجارت که رمز دوم پویا رو تولید میکرد از کار افتاد. بانک گفت که این نرم افزار روی اندروید 10 کار نمیکنه باید منتظر اپدیت برنامه باشید

Unknown

۱۳۹۸/۹/۴
سلام...اطلاعات پاک نخواهند شد ولی شرط عقل بر backup گرفتن است

Unknown

۱۳۹۸/۹/۴
سلام...منظور نسخه های Beta اندروید ده میباشد نه نسخه نهایی

صلح طلب

۱۳۹۸/۹/۴
یعنی چی؟
هنوز خود اندروید ۱۰ نیومده برای اس۱۰، چجوری میشه اپدیت های بعدی اندروید ۱۰ اومده؟