خانهاخبار
گوشی هوشمند Vivo V17 رونمایی شد

گوشی هوشمند Vivo V17 رونمایی شد

شرکت ویوو گوشی هوشمند S1 Pro را که چند روز پیش معرفی شده بود، این بار با نام جدید Vivo V17 رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری 6.38 اینچی دارد و از اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۹/۳

شرکت ویوو پس از معرفی V17 Neo و V17 Pro در ماه اوت و سپتامبر حالا به سراغ معرفی نسخه عادی V17 رفته است. ولی این محصول نه یک دستگاه کاملا جدید بلکه همان گوشی S1 Pro است که هفته پیش در فیلیپین معرفی شد.

Vivo V17 نمایشگری ۶.۳۸ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در بالای این صفحه نمایش ناچی قطره‌ای به چشم می‌خورد که میزبان سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است.

در قاب پشتی این گوشی دوربینی سه‌گانه با چیدمان لوزی وجود دارد که شامل چهار لنز است: یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی. همچنین در زیر این ماژول فلش LED نیز قرار گرفته است.

image

در درون پوسته این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ کوآلکام قلب تپنده این دستگاه است و کنار آن ۸ گیگابایت رم قرار گرفته تا به سهولت بتواند FunTouch OS 9.2 را اجرا کند. این نسخه از رابط کاربری ویوو مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده و به صورت پیش‌فرض روی این محصول قرار دارد.

انرژی Vivo V17 از طریق یک باتری حجیم ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که انرژی الکتریکی خود را از طریق پورت USB-C می‌گیرد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون و تراشه NFC دارد.

Vivo V17 از ۵ دسامبر در دو رنگ آبی آسمانی و آبی مه‌آلود به بازار می‌آید و قیمت آن تقریبا ۳۶۰ دلار است. کسانی که این گوشی را همین حالا پیش‌خرید کنند، یک عدد تلفن هوشمند Vivo Y11 به صورت رایگان هدیه خواهند گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hossein

۱۳۹۸/۹/۳
یکی از بهترین گوشی هایی ک داشتم همین وییوووو بوود اگه تو ایران وجود داشت به همه برندها ترجیح میدادمش