خانهاخبار
قیمت گوشی آنر V30 لو رفت

قیمت گوشی آنر V30 لو رفت

چند روز دیگر از گوشی‌های سری آنر V30 رونمایی می‌شود. به تازگی قیمت آنر V30 فاش شده است.
۱۳۹۸/۹/۲

گوشی‌های آنر V30 و آنر V30 پرو در تاریخ 26 نوامبر در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. شایعات و گزارش‌های گذشته به تامین قدرت این دو گوشی هوشمند توسط چیپست کایرین 990 اشاره کرده بودند و حال تنها 3 روز پیش از معرفی رسمی آن‌ها، شرکت آنر چنین موضوعی را تایید کرده است. این شرکت چینی با انتشار تیزری کوتاه در شبکه اجتماعی Weibo، خبر از تامین قدرت این محصولات توسط پردازنده Kirin 990 داده است. علاوه بر این موضوع، به پشتیبانی این دو اسمارت فون از شبکه ارتباطی 5G نیز اشاره شده است.

تصویری از آنر V30 در ویبو منتشر شده که از قیمت این گوشی هوشمند حکایت دارد. بر اساس این تصویر، قیمت آنر V30 برابر با 710 دلار است و از ویژگی با نام Matrix Camera بهره می‌برد. در گذشته نه چندان دور شاهد حضور گوشی آنر وی 30 در بنچمارک AnTuTu بودیم. این بنچمارک برخی از مشخصات پرچمدار آینده آنر را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

image

آنر V30 به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و آنر برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 را در نظر می‌گیرد. بر اساس افشاگری‌های گذشته، این دستگاه به حفره درون نمایشگر مجهز می‌شود. این حفره که در سمت چپ بخش بالایی صفحه نمایش قرار دارد، دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)