خانهاخبار
گلکسی A51 سامسونگ مجوز بلوتوث دریافت کرد

گلکسی A51 سامسونگ مجوز بلوتوث دریافت کرد

به‌تازگی مجوز بلوتوث تلفن هوشمندی به نام گلکسی A51 منتشر شده که در هفته‌های اخیر اخبار و مجوزهای زیادی از آن منتشر شده بود. این دستگاه حالا یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شده است.
۱۳۹۸/۹/۱

گلکسی A51 در طول هفته‌های اخیر در حال کسب مجوزهای مختلف از سازمان‌های گوناگون بوده و همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه باشد. چندی قبل اولین رندرهای این تلفن هوشمند را با شما به اشتراک گذاشتیم و دیدیم که این گوشی از طراحی سلفی حفره‌ای و دوربین چهارگانه استفاده می‌کند.

حالا در جدیدترین اخبار موبایل، نوبت به انتشار مجوز بلوتوث گلکسی A51 رسیده است. این دستگاه با شماره مدل SM-AF15F/N ثبت شده و نشان می‌دهد که تلفن مذکور از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A51 قبلا با پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ در سرویس گیک‌بنچ رویت شده بود. بعدا در اخبار آمد که این تلفن هوشمند باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

image

همچنین با توجه به سایر شایعات می‌دانیم که گلکسی A51 نمایشگری ۶.۵ اینچی با کیفیت +FHD دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. این گوشی در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه متشکل از سنسورهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و عمق ۵ مگاپیکسلی دارد. گلکسی A51 در بخش سلفی نیز سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

انتظار داریم که این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۰ و احتمالا در خلال نمایشگاه MWC 2020 معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)