خانهاخبار
گلکسی اس 11 نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت

گلکسی اس 11 نمایشگر 120 هرتزی خواهد داشت

بر اساس اطلاعاتی که از بتای دوم One UI 2.0 به دست آمده است، به نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی سامسونگ از نمایشگری با قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۸/۳۰

افشاگر معروف توئیتری با نام Ice Universe اخیرا تصاویری از بتای دوم One UI منتشر کرده که در آن یک منوی مخفی وجود دارد. این نسخه چند روز پیش برای کاربران گلکسی نوت ۹ منتشر و منوی یادشده نیز در ورژن چینی این بتا مشاهده شده است.

این منو سه گزینه دارد که اجازه می‌دهد کاربر حالت‌های مختلف را در نمایشگر دستگاه خود انتخاب کند. گزینه اول نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را فعال می‌کند، گزینه دوم دستگاه را به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌برد و گزینه آخر ضمن فعال‌سازی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در صورت نیاز به طور خودکار بین ۱۲۰ و ۶۰ هرتز جابجا می‌شود.

image

نمایشگرهایی که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند محتواها را بسیار روان نشان می‌دهند و تجربه کاربری را ارتقا می‌بخشند. تنها نقطه ضعف این قابلیت مصرف بالاتر انرژی و وارد آوردن فشار بیشتر به باتری دستگاه است.

شرکت Razer اولین تولیدکننده‌ای بود که موبایل گیمینگی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی کرد. از آن زمان تاکنون اکثر گوشی‌های گیمینگ جدید از نرخ‌های نوسازی بالا استفاده می‌کنند. وان پلاس امسال گوشی وان پلاس ۷ را با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی معرفی کرد و هوآوی هم در میت ۳۰ پرو از همین روش الگوبرداری نمود. ترند نرخ‌های نوسازی بالا در نمایشگرهای موبایلی ترند نسبتا جدیدی به حساب می‌آید، اما آیا کاربران واقعا خواستار چنین قابلیتی هستند؟

چند روز پیش در خبرها به شما گفتیم که گلکسی اس ۱۱ احتمالا از دوربینی استفاده خواهد کرد که حالت‌های جدیدی خواهد داشت. این دستگاه همچنین از نمایشگر تازه‌ای با نام سامولد استفاده خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن‌اند که سری بعدی گلکسی اس در سه اندازه و پنج مدل مختلف به بازار می‌آید که بعضی از آن‌ها از 5G پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)