خانهاخبار
کارخانه مخصوص تولید گوشی‌های پرچمدار 5G شیائومی تاسیس می‌شود

کارخانه مخصوص تولید گوشی‌های پرچمدار 5G شیائومی تاسیس می‌شود

شیائومی در حال ساخت کارخانه‌ای برای تولید گوشی‌های پرچمدار 5G است. ساخت این کارخانه احتمالا در ماه دسامبر به پایان می‌رسد.
۱۳۹۸/۸/۳۰

کنفرانس جهانی 5G در کشور چین در حال برگزاری است. در این کنفرانس، Lei Jun، مدیر عامل شرکت شیائومی سخنرانی کرده است. بر اساس اعلام Jun، کارخانه 5G شیائومی مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند. در این کارخانه شاهد توسعه و ساخت پرچمداران 5G این غول دنیای فناوری خواهیم بود. انتظار می‌رود مراحل ساخت این کارخانه در ماه دسامبر سال جاری میلادی به پایان برسد.

این کارخانه در محل توسعه اقتصادی و تکنولوژی پکن قرار دارد و تنها برای ساخت پرچمداران از آن استفاده می‌شود. این کارخانه دارای خط تولید اتوماتیک بوده که باعث افزایش بهره‌وری تولید می‌شود. این کارخانه دارای سرویس‌های ابری و همچنین آزمایشگاه‌هایی برای شبکه ارتباطی 5G خواهد بود. در فاز اول شاهد تولید 1 میلیون گوشی هوشمند توسط این کارخانه خواهیم بود. به صورت تئوری انتظار می‌رود این کارخانه سالانه 30 میلیون اسمارت فون به تولید برساند.

image

معمولا موجودی پرچمداران جدید شیائومی با سرعت بالایی به پایان می‌رسد. با توجه به این موضوع، تاسیس یک کارخانه جدید ظرفیت تولید پرچمداران این شرکت را افزایش داده و در فروش اولیه شاهد عرضه تعداد بیشتری از آن‌ها خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)