خانهاخبار
پتنت شیائومی به گوشی انعطاف پذیر با دوربین چهارگانه اشاره می‌کند

پتنت شیائومی به گوشی انعطاف پذیر با دوربین چهارگانه اشاره می‌کند

تا به امروز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با گوشی انعطاف پذیر شیائومی بودیم. پتنت جدید شیائومی به این گوشی هوشمند اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۸/۳۰

از اواخر سال گذشته میلادی گوشی انعطاف پذیر شیائومی در حال توسعه است؛ با این حال تا به امروز اطلاعات رسمی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و همچنین تاریخ رونمایی و عرضه آن مشخص نشده است. به تازگی اطلاعات مربوط به دو پتنت جدید شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده است. یکی از این پتنت‌ها یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر با 2 لولا را به نمایش می‌گذارد که دارای نمایشگر سه تکه است. پتنت دیگر مربوط به یک اسمارت فون تاشو با طراحی مشابه با موتورولا Razr 2019 است.

علاوه بر این پتنت‌ها، شاهد انتشار اطلاعات پتنت جدیدی هستیم که در روز سه شنبه در چین به ثبت رسیده است. این پتنت یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر با 2 لولا و دوربین چهارگانه را به نمایش می‌گذارد. همانطور که می‌دانید، ثبت پتنت به معنای تولید آن نیست؛ بنابراین نباید چندان به تولید این گوشی انعطاف پذیر امیدوار بود. در یکی از تصاویر این پتنت، طراحی مشابه با شیائومی می میکس آلفا به چشم می‌خورد. صفحه نمایش این دستگاه به صورت کامل خمیده است.

image

انتظار می‌رود گوشی انعطاف پذیر شیائومی مانند گوشی‌های سامسونگ گلکسی فولد و هوآوی میت ایکس دارای محافظ پلاستیکی روی صفحه نمایش خود باشد. بر اساس تصاویر منتشر شده، محصول آینده شرکت شیائومی فاقد هرگونه دکمه، پورت و یا درگاه کارت حافظه خارجی است. در این تصاویر تنها چهار حفره برای قرارگیری دوربین به چشم می‌خورد. شرکت‌های زیادی به دنبال توسعه گوشی‌های منعطف هستند و این محصولات، آینده صنعت گوشی‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند. انتظار می‌رود گوشی انعطاف پذیر شیائومی در سه ماهه دوم سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ملک پور

۱۳۹۸/۸/۳۰
چه مضخرفی ساخته