خانهاخبار
هزینه تعمیر صفحه نمایش هوآوی میت ایکس با قیمت آیفون 11 پرو یکسان است

هزینه تعمیر صفحه نمایش هوآوی میت ایکس با قیمت آیفون 11 پرو یکسان است

میت ایکس اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر هوآوی محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات جدید، هزینه تعمیر نمایشگر این دستگاه با قیمت آیفون 11 پرو یکسان است.
۱۳۹۸/۸/۲۹

در سال جاری میلادی شاهد عرضه چندین گوشی هوشمند انعطاف پذیر گران قیمت به بازار بودیم. در حقیقت در سال 2019 سه گوشی هوشمند هوآوی میت X، سامسونگ گلکسی فولد و موتورولا Razr 2019 در معرض دید عموم قرار گرفتند که البته نماینده هوآوی تنها در کشور چین برای فروش عرضه شده است. به علت جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین، شرکت هوآوی اجازه استفاده از سرویس‌های گوگل را در محصولات خود ندارد که این موضوع به معنای عدم فروش آن در کشورهای غربی است. این احتمال وجود دارد که هوآوی از ابتدا تنها به دنبال عرضه این گوشی هوشمند انعطاف پذیر در چین بوده است.

هوآوی میت ایکس گران‌ترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه با قیمت 2400 دلار به فروش می‌رسد. از آنجایی که با صفحه نمایش منطعف روبه‌رو هستیم، نباید منتظر محافظت از آن توسط شیشه‌ای مستحکم باشیم. با توجه به این موضوع، امکان ایجاد خط و خش و همچنین شکستن این نمایشگر وجود دارد. در چنین مواقعی می‌توان تعویض صفحه نمایش را مدنظر قرار داد، البته اگر هزینه آن معقول باشد، موضوعی که در رابطه با نمایشگر گوشی میت X صادق نیست.

image

هوآوی به تازگی قیمت تعمیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند را اعلام کرده است. برای تعمیر نمایشگر هوآوی Mate X باید 1000 دلار به این شرکت هزینه پرداخت کنید. در حالی که قیمت تعمیر صفحه نمایش بسیار بالا اعلام شده، هزینه دیگر بخش‌ها منصفانه است. هزینه تعویض باتری برابر با 40 دلار، تعویض کاور باتری برابر با 50 دلار، تعمیر دوربین برابر با 100 دلار و تعویض یا تعمیر مادربرد برابر با 500 دلار اعلام شده است.

با توجه به قیمت بالا و همچنین عرضه محدود، خرید و استفاده روزمره از هوآوی میت ایکس ایده چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، چرا که در صورت عدم مراقبت، هزینه تعمیر آن می‌تواند برابر با خرید یک آیفون 11 پرو باشد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)