خانهاخبار
Realme 5s با دوربین 48 مگاپیکسلی و حافظه بیشتر معرفی شد

Realme 5s با دوربین 48 مگاپیکسلی و حافظه بیشتر معرفی شد

ریلمی امروز بالاخره از گوشی جدید Realme 5s رونمایی کرد. این دستگاه شباهت زیادی به هم‌خانواده‌های قبلی خود دارد اما از دوربین قوی‌تر و حافظه داخلی بیشتری بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۸/۲۹

شرکت ریلمی با تکرار الگوی Realme 5 در Realme 5s تلفن هوشمند مشابهی معرفی کرده که این بار به سنسور جدید ۴۸ مگاپیکسلی GM1 سامسونگ مجهز شده است. این سنسور جدید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Realme 5 به حساب می‌آید. ولی علاوه بر آن سه سنسور دیگر هم روی Realme 5s قرار گرفته که شامل سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی حالا رنگ جدیدی موسوم به قرمز کریستالی دارد که در کنار رنگ‌های بنفش و آبی وارد بازار می‌شود. مدل پایه Realme 5s مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. سایر مشخصات گوشی جدید ریلمی نسبت نسخه قبلی این دستگاه تغییری نکرده است. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی با کیفیت +720p، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ و ۵ هزار میلی آمپر ساعت باتری دارد.

image

Realme 5s از ۸ آذر در فروشگاه Flipkart و وبسایت رسمی Realme.com به فروش می‌رسد. قیمت مدل پایه این دستگاه ۱۳۹ دلار و مدل ۴ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۵۳ دلار است. Realme 5s نهایتا وارد خرده‌فروشی‌ها هم خواهد شد اما تاریخ دقیقی برای این عرضه اعلام نشده است.

اگر بخواهیم مقایسه کوچکی میان این گوشی و گوشی قبلی ریلمی داشته باشیم، Realme 5 در مدل ۴ + ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۵۳ دلار به فروش می‌رسد اما حالا 5s با قیمت ۱۳۹ عرضه می‌شود. قیمت Realme 5 Pro هم که از اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده می‌کند تقریبا ۱۹۵ دلار در نظر گرفته شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)