خانهاخبار
باز و بسته کردن زبانه‌های نسخه اندروید کروم آسان‌تر شد

باز و بسته کردن زبانه‌های نسخه اندروید کروم آسان‌تر شد

گوگل در نسخه 78 کروم بر روی پلتفرم اندروید قابلیتی اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد آسان‌تر بتوانید زبانه‌ها را بسته یا زبانه‌های جدید بسازید.
۱۳۹۸/۸/۲۸

اگر از کاربران نسخه اندروید گوگل کروم باشید می‌دانید که در حال حاضر برای بستن زبانه‌های این مرورگر باید روی دکمه زبانه‌ها تپ کنید. در صفحه بعدی باید به سمت زبانه‌ای که می‌خواهید اسکرول کرده و بعد از سمت راست بخش بالایی هر زبانه علامت X را انتخاب کنید. برای افزودن زبانه‌ها نیز مجددا باید روی دکمه زبانه‌ها تپ کرده و بعد دکمه + را که در سمت چپ صفحه وجود دارد انتخاب نمایید. با این کار به صفحه خانگی کروم منتقل می‌شوید که در آن‌جا می‌توانید آدرس یا عبارت مورد نظر خود را برای جستجو تایپ کنید.

اما به‌تازگی قابلیتی به کروم اضافه شده که قصد دارید با مثال آن را به شما معرفی کنیم. فرض کنید سه زبانه روی کروم باز کرده‌اید. حالا اگر انگشت خود را روی دکمه زبانه‌ها که عدد ۳ روی آن قرار گرفته نگه دارید، جعبه‌ای با سه گزینه ظاهر می‌شود. اگر روی گزینه Close Tab تپ کنید، زبانه‌ای که در آن قرار دارید بسته می‌شود. اگر روی New Tab بزنید، صفحه اصلی کروم پیش روی شما قرار می‌گیرد تا بتوانید به آدرس جدیدی بروید و اگر New incognito tab را انتخاب کنید، می‌توانید بدون ثبت شدن آثار فعالیت‌های خود به مرور وب بپردارید. با استفاده از این روش سریع‌تر می‌توانید به گزینه‌های موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

گوگل با کمک این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر امکان باز و بسته کردن زبانه‌ها را داشته باشید. این ویژگی در نسخه ۷۸ کروم در اندروید اضافه شده است. شاید این آپدیت به خودی خود اهمیت چندانی نداشته باشید، اما نشان می‌دهد که گوگل به سهولت فعالیت کاربران اهمیت می‌دهد و سعی می‌کند گام‌به‌گام شرایط را برای آنان بهتر سازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهران

۱۳۹۸/۹/۲
GSM تنها حال خوب این روزای خیلی بد بودی و خواهی بود
مرسی از تیمتون
یادمه که با DIALUP تا الآن هر روز سایتو سر میزنم
قوی هستین و حقتونه جایگاهتون
بمون برامووووون.

جواداصلانی

۱۳۹۸/۸/۲۸
سلام شکر خدا سایت شما باز میشه بدون اخبار تکنولوژی ادم میمیره....
دوست دارم gsm عزیز