خانهاخبار
آپدیت iOS 13.2.3 و iPadOS 13.2.3 منتشر شد | بررسی تغییرات

آپدیت iOS 13.2.3 و iPadOS 13.2.3 منتشر شد | بررسی تغییرات

اپل امروز آپدیت جدید iOS 13.2.3 و iPadOS 13.2.3 را برای کاربران آیفون و آیپد منتشر کرد. در این مطلب نگاهی به تغییرات این نسخه خواهیم داشت.
۱۳۹۸/۸/۲۸

اپل امروز با انتشار آپدیت iOS 13.2.3 و iPadOS 13.2.3 اقدام به اصلاح مشکلاتی کرد که پیش‌تر در iOS 13 گزارش شده بود. آخرین آپدیت این دو سیستم عامل هفته گذشته و به‌دنبال مشکلات سیستم در مدیریت حافظه و بسته‌شدن نرم‌افزارها از پس‌زمینه دستگاه منتشر شده بود که اجازه نمی‌داد اپلیکیشن‌ها برای مدتی نه چندان طولانی در پس‌زمینه باقی بمانند.

حالا آپدیت iOS 13.2.3 مشکلی را حل می‌کند که مانع از جستجوی سیستمی و جستجو میان اپلیکیشن‌هایی مثل Mail, Files و Notes می‌شود. این آپدیت همچنین ایرادی را برطرف می‌کند که باعث می‌شود تصاویر، لینک‌ها و سایر پیوست‌ها در اپلیکیشن Messages نمایش داده نشوند. با نصب آپدیت 13.2.3 دیگر مشکلی بابت توقف دانلودهای پس‌زمینه و بارگذاری پیام‌های جدید در اپلیکیشن Mail وجود نخواهد داشت و در اپ Mail نیز می‌توانید دوباره پیام‌ها را از اکانت‌های Exchange نقل قول کنید.

برای نصب این به‌روزرسانی به مسیر Settings > General > Software update مراجعه کنید. کاربران آیپد نیز با مراجعه به همین مسیر می‌توانند iPadOS 13.2.3 را نصب کرده و یا فهرست تغییرات آن را مشادهده کنند.

آپدیت iOS 13.3 و iPadOS 13.3 در حال حاضر در نسخه دوم بتا قرار دارد و در آن آیکن جدیدی برای اپلیکیشن اپل واچ مشاهده شده. در این آیکن رنگ دکمه تاج ساعت هوشمند این شرکت از مشکی به خاکستری تغییر پیدا کرده است. نسخه 13.3 اجازه می‌دهد نمایش انیموجی و میموجی را در کیبورد ایموجی متوقف کنید و همچنین مرورگر سافاری نیز در آیفون و آیپد قادر به استفاده از کلیدهای امنیتی مبتنی بر سیستم FIDO2 خواهد بود که با USB و Lightning کار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

آرش

۱۳۹۸/۸/۲۹
یادش بخیر اون زمان که اینترنت داشتم

مازیار

۱۳۹۸/۸/۲۸
واقعا سوال خوبی بود با کدوم اینترنت دانلود کنیم؟
۱ هفتست نمی شه گوشی رو ریست کرد حتی

ناصر

۱۳۹۸/۸/۲۸
شما به کدوم اینترنت وصل هستید ؟ از کجا اطلاع بروزرسانی جدید که می آید خبر دارید ؟
اصلا ما با کدوم اینترنت آپدیت کنیم ؟ :|