خانهاخبار
محدودیت دسترسی به اینترنت بین الملل با تصویب شورای امنیت

محدودیت دسترسی به اینترنت بین الملل با تصویب شورای امنیت

بیشتر از ۲۴ ساعت است که دسترسی به اینترنت بین الملل دچار اختلال شده و کاربران تنها می‌توانند برخی از سرویس‌ها و سایت‌هایی را مشاهده کنند که میزبانی آن‌ها داخل کشور انجام می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۲۷

حتما مطلع هستید که بیشتر از ۲۴ ساعت است که اختلال سراسری در اینترنت کشور رخ داده و تنها سایت‌ها و سرویس‌هایی که میزبانی آن‌ها داخل کشور انجام می‌شود در دسترس هستند و به زبان ساده‌تر ارتباط با اینترنت بین الملل کاملا قطع شده.

به گزارش جی اس ام از خبرگزاری فارس، یک مسؤول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به محدودیت اینترنتی طی روزهای جاری گفت: این محدودیت ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد و با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زمان برطرف شدن محدودیت اینترنت هنوز مشخص نیست. براساس این گزارش، در حال حاضر مکان‌های ضروری همچون روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این محدودیت را ندارند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۸/۲۸
یه کامنت میبینید ک کسی ازین اوضاعی که ایجاد کردید راضی باشه؟؟!! خواهش می کنم فکر کنید دربارش و خودتون بگید واقعا این حجم از نارضایتی ک بوجود میارین اسمش تضمینه امنیته ملی هست؟

mosi mj

۱۳۹۸/۸/۲۸
ای کیو داره میگه بیش از ۲۴ ساعت.

انوشه

۱۳۹۸/۸/۲۸
تو تین مدت پدرم در آومد. اینترنت ملی به مفت نمی ارزه. فقط ۰.۴٪ وب سایتای من میرم فارسیه . همسم فقط فروشگاه. با اینترنت ملی ایفونا بدرد نخور میشن

hossein farahani

۱۳۹۸/۸/۲۷
اینترنت میلی درست تره تا ملی?

حمید

۱۳۹۸/۸/۲۷
مشهد که الان ۷۲ ساعته اینترنتش قطعه