خانهاخبار
نسخه‌ای از ردمی نوت 8 پرو با اسنپدراگون 730G در راه است؟

نسخه‌ای از ردمی نوت 8 پرو با اسنپدراگون 730G در راه است؟

به‌تازگی دستگاهی در مرجع اطلاعاتی چینی 3C تاییدیه دریافت کرده که یکی از افشاگران توئیتری معتقد است این دستگاه با برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 730G می‌تواند ردمی نوت 8 پرو باشد.
۱۳۹۸/۸/۲۶

آخرین باری که شیائومی موبایلی را از خانواده ردمی نوت با دو پردازنده معرفی کرده بود به زمان ردمی نوت ۴ بر می‌گردد. آن دستگاه ابتدا با پردازنده هلیو X20 به بازار آمد و ۵ ماه بعد نسخه دیگری دریافت کرد که از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده می‌کرد. حالا به نظر می‌رسد که اتفاق مشابهی برای ردمی نوت ۸ پرو در حال رخ دادن است.

ردمی نوت ۸ پرو در ابتدا با پردازنده هلیو G90T مدیاتک معرفی شد. در زمان عرضه این دستگاه تردیدهایی پیرامون قدرت این پردازنده وجود داشت اما بررسی‌ها نشان داد که این چیپست قدرتمندتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسید. حالا شایعاتی به گوش می‌رسد که از عرضه احتمالی دستگاهی با پردازنده اسنپدراگون 730G خبر می‌دهد.

منبع این شایعه کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر به نام Xiaomishka است که گفته تلفن تازه‌ای از شیائومی با شماره مدل M1912G7BE و M1912G7BE در مرجع اطلاعات 3C چین رویت شده و این دستگاه در واقع همان ردمی نوت ۸ پرو است.

پیش‌تر گزارشاتی منتشر شده بود که احتمال می‌داد این تلفن هوشمند Poco F2 باشد، اما حالا اطلاعات جدید از دستگاه متفاوتی خبر می‌دهد. البته هنوز نمی‌توانیم به این مدعا اطمینان کنیم، بنابراین بهتر است تا تایید دقیق‌تر شایعات منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

کاربران مطمئنا از نسخه تازه‌ای از ردمی نوت ۸ پرو با اسنپدراگون 730G استقبال خواهند کرد. این دستگاه می‌تواند رقیب مناسبی برای اوپو رینو ۲، ریلمی ایکس ۲ و ریملی ایکس تی باشد که قرار است در ماه دسامبر با اسنپدراگون 730G در هند معرفی شود.

Xiaomishka همچنین می‌گوید ردمی K30 با شماره مدل M1911U2E نیز با پردازنده‌ای از شرکت مدیاتک در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد. این دستگاه از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی می‌کند و از نظر طراحی شباهت زیادی به گلکسی اس ۱۰ پلاس دارد چون در آن از دوربین سلفی حفره‌ای با لنز دوگانه استفاده شده است.

ردمی نوت ۸ پرو در ماه سپتامبر به بازار آمد. این دستگاه نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته و میزبان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. پردازنده هلیو G90T از ۶ یا ۸ گیگ رم و حداکثر ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 استفاده می‌کند. در قاب پشتی این دستگاه دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این تلفن هوشمند حسگر اثر انگشت فیزیکی، مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، NFC و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)