خانهاخبار
تصویری از طراحی جلو و عقب Realme 5s به اینترنت راه یافت

تصویری از طراحی جلو و عقب Realme 5s به اینترنت راه یافت

فروشگاه هندی Flipkart اخیرا صفحه‌ای اختصاصی برای گوشی آتی Realme 5s ساخته که در آن می‌توانیم تصویری از طراحی جلو و عقب این تلفن هوشمند را ببینیم. همچنین اطلاعات بیشتری درباره این موبایل منتشر شده است، پس با این مطلب همراه باشید.
۱۳۹۸/۸/۲۵

وبسایت خرده‌فروشی هندی Flipkart صفحه‌ای اختصاصی برای گوشی آتی Realme 5s ساخته که قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) معرفی شود. Realme 5s نیز درست مثل Realme 5 و Realme 5 Pro دوربین عقب چهارگانه دارد و حالا اطلاعات بیشتری در صفحه اختصاصی این دستگاه در فروشگاه Flipkart منتشر شده که می‌خواهیم آن را با شما در میان بگذاریم.

تصویر Realme 5s در این خرده‌فروشی از بدنه‌ای به رنگ قرمز با طرحی دارای الگوی الماسی رونمایی می‌کند. همچنین در کنار ماژول دوربین این دستگاه حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده می‌شود که در مرکز بدنه قرار گرفته است. سمت راست Realme 5s میزبان دکمه پاور است و احتمالا دکمه‌های تنظیم صدا نیز در سمت چپ آن قرار دارد.

در بالای نمایشگر Realme 5s ناچ قطره‌ای تعبیه شده که جایگاه دوربین سلفی این تلفن هوشمند است. حاشیه‌های طرفین صفحه نمایش کم اما حاشیه پایین آن کمی ضخیم به نظر می‌رسد. دوربین اصلی این موبایل سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند حتی پس از زوم نیز جزئیات خود را حفظ کند. البته مشخص نیست که این سنسور همان IMX586 سونی خواهد بود یا ایزوسل برایت GM1 سامسونگ، ولی با توجه به این که Realme 5 Pro از محصول سونی استفاده می‌کرد احتمال حضور گزینه اول بیشتر است. این دستگاه همچنین یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد.

بر اساس گزارش‌ها، گفته می‌شود که این دستگاه مشخصاتی مشابه Realme 5 دارد و تفاوت اصلی آن به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی‌اش بر می‌گردد. بنابراین Realme 5s احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. ظرفیت فضای داخلی این دستگاه ۶۴ گیگابایت است که می‌تواند با کارت حافظه ارتقا یابد.

سایر لنزهای دوربین عقب Realme 5s احتمالا شامل سنسورهای ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد. انتظار داریم که این گوشی با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۹ پای به بازار بیاید و روی آن رابط کاربری ColorOS 6 قرار گرفته باشد.

Realme 5s می‌تواند در جایگاهی میان Realme 5 و Realme 5 Pro قرار بگیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه در دسترس نیست و برای کسب جزئیات بیشتر همچنان باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)