خانهاخبار
اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس رسما معرفی شد

اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس رسما معرفی شد

اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس از راه رسید. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.2 اینچی و پردازنده مدیاتک هلیو P22 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۸/۲۴

ماه گذشته میلادی مدیرعامل جدید اچ‌تی‌سی، Yvew Maitres ادعا کرد دلیل کاهش فروش گوشی‌های هوشمند این برند، توقف نوآوری در این محصولات است. در حالی که این برند تایوانی تمرکز خود را روی تجارت واقعیت مجازی قرار داده است، همچنان به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی دیزایر U19e و دیزایر 19 پلاس در کشور تایوان بودیم.

این شرکت در ماه اوت از گوشی Wildfire X با قیمت اقتصادی در کشور هند رونمایی کرد. حال امروز شاهد رونمایی از اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس هستیم. این گوشی هوشمند نسخه ضعیف‌تر دیزایر 19 پلاس بوده و از نظر طراحی و همچنین مشخصات فنی به Wildfire X شباهت دارد. در ادامه شما را با این محصول جدید اچ‌تی‌سی آشنا می‌کنیم.

اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس دارای بدنه دو رنگ است. بخش بالایی پنل پشتی دارای طراحی شفاف بوده و در بحش پایینی آن از طراحی بافت‌دار بهره می‌برد. این گوشی هوشمند تایوانی به صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهز شده است. در بخش بالایی این نمایشگر شاهد خودنمایی برش قطره‌ای هستیم. اچ‌تی‌سی برای تامین قدرت این اسمارت فون جدید خود از چیپست مدیاتک هلیو P22 استفاده کرده که توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه از درگاه کارت حافظه خارجی بهره می‌برد و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری Sense UI است.

image

پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED دوگانه را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 است. در کنار این سنسور شاهد حضور یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 118 درجه و دریچه دیافراگم f/2.2 هستیم. سنسور سوم این دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.2 است. کاربران این اسمارت فون تایوانی برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند.

اچ‌تی‌سی دیزایر 19 اس برای تامین انرژی خود از یک باتری با ظرفیت 3850 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به پشیتبانی از 4G VoLTE، وای فای، GPS، بلوتوث، NFC، USB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. سنسور اثر انگشت اچ‌تی‌سی دیزایر 19s روی پنل پشتی آن به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند از امروز با قیمت 196 دلار در کشور تایوان قابل سفارش است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این محصول در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)