خانهاخبار
فراری روما رونمایی شد

فراری روما رونمایی شد

فراری روما به صورت رسمی معرفی شد. فراری Roma از یک موتور 8 سیلندر با توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۸/۲۴

فراری در گذشته در حال آزمایش یک خودروی GT موتور جلو بود که شایعات خبر از حضور یک موتور 6 سیلندر در آن داده بودند. حال این شرکت ایتالیایی از یک خودروی سوپراسپرت جدید رونمایی کرده است. فراری روما به یک موتور 8 سیلندر 3.9 لیتری مجهز شده که از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. این موتور در گذشته در خودروهای فراری پورتوفینو و همچنین فراری F8 Tributo مورد استفاده قرار گرفته بود.

image

این خودرو در حقیقت فاصله میان پورتوفینو و F8 Tributo را پر می‌کند. موتور مورد استفاده در آن قدرتی برابر با 612 اسب بخار و 760 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه یکسان با فراری SF90 Stradale به چرخ‌های عقب فراری روما منتقل می‌شود. فراری اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

image

سرعت فراری Roma در مدت زمان 3.4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، به 9.3 ثانیه زمان نیاز است. فراری برای این خودرو از عبارت 2+ استفاده کرده است، بنابراین انتظار می‌رود صندلی‌های عقب آن مناسب کودکان باشد. در کابین این خودرو با طراحی جدیدی روبه‌رو هستیم. سیستم سرگرمی و اطلاعات این سوپراسپرت ایتالیایی دارای یک نمایشگر عمودی است. فراری برای سرنشین کناری راننده نیز یک صفحه نمایش در نظر گرفته است. راننده این خودرو به یک کیلومترشمار دیجیتال دسترسی دارد.

image

فراری اعلام کرده انتخاب اسم Roma الهام گرفته از شهر رم در دهه 50 و 60 میلادی است. این خودرو به علت سبک طراحی جلو پنجره، چراغ‌های جلو و همچنین شیشه عقب از سایر خودروهای این برند متفاوت است. فراری اطلاعاتی در رابطه با قیمت این خودرو منتشر نکرده است؛ با این حال انتظار می‌رود گران‌تر از پورتوفینو با قیمت 215 هزار دلار باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

گالیله

۱۳۹۸/۸/۲۷
ما ک تو حسرت ی پراید کاربراتیم این ماشین تو آرزوهامونم نمیگنجه. گمون نکنم بشه دیدش.

اصغر سگ سیبیل

۱۳۹۸/۸/۲۵
خیلی خوبه با عشقم میریم سوار میشیم تو خواب

بی پول

۱۳۹۸/۸/۲۴
چه خوشگله.فقط دوست داشتم کنسول وسطش یکم متفاوت تر باشه انگار فضای پرته