خانهاخبار
بخشی از مشخصات گلکسی A01 در تاییدیه FCC مشاهده شد

بخشی از مشخصات گلکسی A01 در تاییدیه FCC مشاهده شد

مرجع FCC اخیرا به تلفن هوشمند اقتصادی جدیدی مجوز داده که گلکسی A01 نام دارد. این گوشی جدیدترین موبایل اقتصادی سامسونگ است که در ادامه مطلب بخشی از مشخصات آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.
۱۳۹۸/۸/۲۳

گلکسی A01 جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی سامسونگ است که به‌تازگی از سوی FCC مجوز دریافت کرده است. از مدت‌ها قبل و به دنبال انتشار بخشی از اطلاعات این دستگاه در سرویس بنچمارک گیک‌بنج شایعات مختلفی درباره این موبایل به گوش می‌رسید. گلکسی A01 با شماره مدل SM-A015F در ابتدا به عنوان موبایلی آزمایشی از سوی کوآلکام در نظر گرفته شده بود. سپس در برخی گزارش‌ها به این گوشی با نام تجاری گلکسی A5 اشاره شد. اما حالا مجوز FCC تایید می‌کند که نام این دستگاه گلکسی A01 است.

تصویر پروتوتایپ گلکسی A01 در فایل‌های FCC قابل مشاهده است. این دستگاه دوربینی دوگانه دارد که به همراه فلش LED به صورت عمودی در سمت چپ قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است. دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه دیده می‌شود، در حالی که شکاف سیم کارت و دکمه پاور در سمت راست قرار دارد. این گوشی از جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم استفاده می‌کند که در پایین آن تعبیه شده است. اگرچه فعلا ابعاد دقیق گلکسی A01 را نمی‌دانیم، اما FCC می‌گوید عرض آن ۶۷.۶ میلی متر است.

گلکسی A01 نمایشگری ۵.۷ اینچی دارد و از ۲ گیگ رم به همراه ۱۶ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی چه پردازنده‌ای دارد، اما یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته است. در خصوص سیستم عامل پیش‌فرض دستگاه، پیش‌تر با کمک گیک‌بنچ دیده بودیم که اندروید ۱۰ روی این محصول اقتصادی نصب شده است.

image

بر اساس اطلاعات FCC، گلکسی A01 تلفنی پایین‌رده است که قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت. قیمت این دستگاه احتمالا پایین‌تر از گلکسی A10 خواهد بود که در حال حاضر با قیمت پایه ۱۱۱ دلار در هند به فروش می‌رسد. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد ظرف چند هفته آینده به طور رسمی معرفی می‌شود. گلکسی A01 در ابتدا در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز به بازار می‌آید و رنگ‌های بیشتر در ادامه به آن اضافه می‌شود.

گلکسی A01 با برند سامسونگ به بازار می‌آید اما توسط شرکت دیگری ساخته خواهد شد. گلکسی A10s مثال دیگری از این محصولات است که توسط شرکت چینی Jiaxing Yongrui Electron Technology تولید شد. حالا انتظار می‌رود که گلکسی A01 نیز توسط شرکتی به نام Huaqin Telecom ساخته شود که برخی از محصولات هوآوی را تولید می‌کند و مقر آن در شانگهای است. محصولاتی که توسط شرکت‌های شخص ثالث تولید می‌شوند در گروه محصولات ODM قرار می‌گیرند که باعث می‌شوند شرکت‌ها هزینه‌های تولید خود را پایین نگه دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۸/۸/۲۷
سلام و خسته نباشید سامسونگ کاش تو این ابعاد کوچک ساعت همیشه روشن الوییز ان را نیز تعبیه کند و همچنین شارژ بیسیم نیز تعبیه کند در سری میان رده ها ... تشکر