خانهاخبار
گزارش مالی HTC از زیاندهی مجدد این شرکت خبر می‌دهد

گزارش مالی HTC از زیاندهی مجدد این شرکت خبر می‌دهد

بر اساس گزارش مالی جدید شرکت HTC، این کمپانی تایوانی برای ششمین فصل مالی متوالی مجددا زیانده بوده و اگرچه حاشیه سود بهتری داشته، اما نتوانسته شرایط بهتری را برای خود خلق کند.
۱۳۹۸/۸/۲۳

اچ‌تی‌سی سه‌ماهه سوم امسال را با وضعیت خوبی به پایان رسانده و موفق شده تا در دو سال گذشته برای اولین بار سیر صعودی به خود بگیرد، اما حتی این موفقیت نیز کافی نبوده تا عملکرد اسفناک این شرکت در ماه اوت و ژوئیه را جبران کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

این کمپانی مستقر در تایوان اخیرا گزارش مالی خود را برای سه‌ماهه ژوئیه تا سپتامبر منتشر کرده تا مشخص شود که مجموع درآمد این شرکت از ۲.۸۱ میلیارد دلار در سه‌ماهه پیش از آن به ۲.۴۵ میلیارد دلار رسیده است. شرایط زمانی وخیم‌تر می‌شود که بدانیم زیان اچ‌تی‌سی از ۲.۲۳ میلیارد دلار در سه‌ماهه دوم امسال به ۲.۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

البته اچ‌تی‌سی می‌گوید حاشیه سود ناخالص آن‌ها از ۲.۶ درصد به ۲۲.۹ درصد رسیده و این هفتمین صعود متوالی در سه‌ماهه‌های مالی شرکت از آخرین سه‌ماهه مالی سال ۲۰۱۷ بوده است. به‌علاوه، میزان زیان این کمپانی در مقیاس سالانه نسبت به رقم ۲.۶۲ میلیارد دلاری ۱۲ ماه پیش از آن کاهش پیدا کرده است.

اچ‌تی‌سی فعالیت در زمینه دستگاه‌های VR و هاب 5G خود را از نقاط برجسته فعالیت‌های اخیرش می‌داند. این شرکت علی‌رغم معرفی چند گوشی اقتصادی جزئیاتی درباره عملکرد کسب و کار موبایل خود ارائه نکرده، ولی می‌دانیم که سرمایه‌گذاری عظیمی روی احیای مجدد این کسب و کار صورت گرفته است.

مدیرعامل جدید این شرکت در ماه سپتامبر گفته بود که اچ‌تی‌سی به دنبال بازگشت به بازار تلفن‌های هوشمند رده بالاست. او به برنامه زمانی دقیقی برای اجرای این استراتژی اشاره نکرد، اما گفته شد که این اتفاق در زمان مناسب رخ خواهد داد. انتظار داریم که اچ‌تی‌سی با موبایل جدیدی که از فناوری 5G پشتیبانی کند، مجددا وارد رقابت با بزرگان بازار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)