خانهاخبار
موتورولا Razr 2019 رسما با طراحی جدید و منعطف معرفی شد

موتورولا Razr 2019 رسما با طراحی جدید و منعطف معرفی شد

موتورولا سرانجام از گوشی جدید Razr با طراحی منعطف صدفی رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری 6.2 اینچی دارد که مثل گوشی‌های تاشوی قدیمی تا می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۲۳

احتمالا همه شما تلفن همراه کلاسیک موتورولا Razr V3 را با آن طراحی معروف صدفی به خاطر دارید. حالا بعد از گذشت بیش از یک دهه زمان آن رسیده تا در دوران گوشی‌های منعطف، نسخه بازآفرینی‌شده این دستگاه را با نمایشگر ۶.۲ اینچی ببینیم؛ چرا که موتورولا بالاخره رسما از Razr 2019 رونمایی کرد.

مشخصات داخلی این گوشی به جز پنل نمایش آن چندان جذاب نیست و در حد و اندازه پرچمداران در نظر گرفته نشده است. Razr جدید موتورولا از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی کلا دو دوربین دارد: یکی که در قسمت خارجی بدنه قرار گرفته و دیگری که در قسمت داخلی به صورت ناچ برای سلفی تعبیه شده است.

image

دوربین اصلی Razr سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که از EIS، فوکوس خودکار دوگانه و فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌کند. در کنار این دوربین فلش LED دوگانه نیز وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی سنسوری ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که در محیط‌های تاریک از نور صفحه به عنوان فلش استفاده می‌کند.

حالا به اصلی‌ترین بخش این موبایل می‌رسیم که پنل منعطف آن است. موتورولا Razr از پنل pOLED با نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده می‌کند که نام تجاری سینماویژن را به یدک می‌کشد. رزولوشن این نمایشگر ۲۱۴۲ در ۸۷۶ پیکسل است. در بخش بیرونی بدن نمایشگر کوچک دیگری به نام Quick View وجود دارد که اندازه آن ۲.۷ اینچ است و از پنل gOLED با رزولوشن ۶۰۰ در ۸۰۰ استفاده می‌کند. کاربرد نمایشگر دوم این است که بدون باز کردن گوشی می‌توانید با کمک آن به تماس‌ها پاسخ دهد، عکاسی کنید، از گوگل اسیستنت کمک بخواهید و حتی برخی تنظیمات را فعال یا غیرفعال کنید.

image

موتورولا یک باتری ۲۵۱۰ میلی آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که با کمک فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی می‌تواند خیلی سریع شارژ شود. سیستم عامل پیش‌فرض Razr اندروید ۹ پای است. موبایل جدید موتورولا فقط به رنگ مشکی تولید شده و اگرچه قیمت آن هنوز رسما توسط این شرکت تایید نشده اما گفته می‌شود که چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار خواهد بود. با این حال، همچنان باید منتظر اعلام رسمی قیمت و تاریخ عرضه از سوی موتورولا بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۸/۹/۱۱
۱۸ ملیون?