خانهاخبار
گوشی مرموز شیائومی تاییدیه دریافت کرد

گوشی مرموز شیائومی تاییدیه دریافت کرد

به تازگی یک گوشی 5G شیائومی موفق به کسب تاییدیه شده است. این دستگاه با شماره مدل M1911U2XE ممکن است ردمی K30 باشد.
۱۳۹۸/۸/۲۵

طرفداران برند ردمی منتظر رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K30 هستند. همانند گوشی‌های سری ردمی K20، باید منتظر معرفی گوشی‌های ردمی K30 و ردمی K30 پرو باشیم. این گوشی‌های هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود یک پیشرفت بزرگ را تجربه می‌کنند و آن، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است. به تازگی گوشی مرموز شیائومی با شماره مدل M1911U2E تاییدیه National Radio Authority را در کشور چین کسب کرده است. از آن‌جایی که این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است، یک افشاگر از آن به عنوان گوشی ردمی K30 یاد کرده است.

تاییدیه NRA تنها شماره مدل M1911U2E و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را مشخص کرده است. در ماه اوت مدیر برند ردمی، Lu Weibing تایید کرد که گوشی ردمی K30 قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است. ماه گذشته و در مراسم مربوط به معرفی گوشی‌های سری ردمی 8 در کشور چین، آقای Weibing اطلاعات مهمی از گوشی ردمی K30 در اختیار رسانه‌ها قرار داد. این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از حالت‌های SA و NSA برای شبکه ارتباطی 5G است.

image

مدیر ردمی در این مراسم تصویری از پنل جلویی این گوشی هوشمند به نمایش گذاشت. این دستگاه به برش نمایشگر در سمت راست بخش بالایی خود مجهز می‌شود که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند. از آنجایی که گوشی‌های سری ردمی K20 به پنل OLED مجهز شده‌اند، احتمالا گوشی‌های جایگزین آن‌ها نیز دارای پنل OLED باشند. در حالی که طراحی پنل جلویی گوشی‌های سری ردمی K30 نسبت به ردمی K20 متفاوت است، امکان طراحی یکسان پنل پشتی این محصولات وجود دارد.

این احتمال وجود دارد که شماره مدل M1911U2E مربوط به گوشی دیگری از برند شیائومی باشد. بر اساس شایعات، شیائومی در حال توسعه گوشی جدیدی از سری می میکس است که انتظار می‌رود قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G باشد. در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)